Icq Sms

vbimport

Zijn er meer mensen die problemen hebben met icq sms?? Ik krijg 3 dagen na het sturen pas een melding dat het verzenden mislukt is.

ICQ (of MTNSMS) stuurt NIET meer naar Dutchtone en KPN…deze twee organisaties hebben aagegeven ‘van de lijst af gehaald te willen worden’ bij Airborn (de club die de sms’jes verstuurt)

BEN, Telfort en Libertel nummers zijn (vooralsnog) nog wel ‘sms-baar’

Lycos is dus op dit moment het enige goede alternatief (of mis ik er eentje?)

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]Lycos is dus op dit moment het enige goede alternatief (of mis ik er eentje?)

ONE [/B]

www.hotsms.com doet het ook nog

Als ik met Lycos een sms naar mijn Libertel mobiel stuur, krijg ik ook foutmeldingen. Volgens mij kunnen we Lycos dus ook afschrijven.
Hotsms werkt inderdaad nog wel gewoon.

ALi ik bij lycos naar kpn sms doet ie het wel dus lekker vaag dan weer! !

Ook Libertel heeft het smsverkeer vanaf sites (/icq) die NIET willen betalen aan hun voor het verzenden van smsjes stopgezet! (wat een lange zin zeg!)

Die code van lycos hoef je trouwens ook niet meer in te geven. Het sms’je wordt gewoon verzonden…

ik heb abbo van dutchtone, maar krijg nog wel gewoon smsies van mtnsms binnen en ook nog van lycos.

www.krano.com

daar kun je cracks ophalen… voor ICQ SMS, en advertisments

Originally posted by phrozeman
[B]www.krano.com

daar kun je cracks ophalen… voor ICQ SMS, en advertisments [/B]

ehm ja, dan is de reclame weg…maar die sms komt nog steeds niet aan hoor…(en ging deze topic daar niet over? :wink: )

volgens mij is alleen BEN nog helemaal waterproof qua aankomst…Houston, we need alternatives!

ONE

Je kunt ook gewoon met je telefoon sms’en natuurlijk! :slight_smile:

‘sms’en met je phone’…
sa…your concept is so unique and weird…it might just work!

ik zal het eens proberen :wink:

ONE

Originally posted by Sorcerer
Je kunt ook gewoon met je telefoon sms’en natuurlijk! :slight_smile:

Kost geld dus moet ten alle tijde vermeden worden. :stuck_out_tongue: