ICQ probleem

vbimport

Hallo,

Ik heb het volgende voor met ICQ: Er zit iemand op ICQ die mijn belangrijkste emailadres (van mijn internetprovider) gebruikt.
Ik krijg op deze moment al meer dan spam genoeg via ICQ, en ik zou niet graag hebben dat mijn email nu ook nog eens vol spam gaat zitten.
Heet iemand dit nog al voorgehad en heeft er iemand ideeën wat je daar tegen kan doen?

Alvast bedankt.

In je profiel je emailadres wijzigen (naar een hotmailadres?):confused:

Ik zal mij even wat verduidelijken.
Het is niet in mijn profiel (daar gebruik ik idd een hotmail adres), maar iemand anders gebruikt in zijn profiel mijn emailadres.

Hij doet zich dus als jou voor…

Ik neem aan dat deze persoon niet het wachtwoord van je pop3 servertje heeft? Zonee, dan is de schade nog redelijk beperkt (aangezien hij niet kan ontvangen en sturen) want hij kan immers alleen jouw emailadres overal uitdelen.
Wat je zou moeten kunnen doen is in zijn profile kunnen rommelen (zijn daar tooltjes voor? vast wel, kijk eens www.astalavista.box.sk voor een ICQ password tooltje ofzow) en jouw emailadres wijzigen.
Nu moet je niet van bijv tokkedegrote@telenet.be flip@flap.com ofzow maken, want dan valt het op dat het adres is veranderd. Maak er dan van tokkedegroote@telenet.be; dan zal hij niet zo snel in de gaten hebben wat er aan de hand is…

ok tis misschien een beetje ver gezocht, maar ik zou anders geen oplossing weten…

Voor zover ik weet heeft hij mijn paswoord van de pop3 server nog niet.
Bedankt voor u info, ik ga het straks eens uitproberen.