ICQ lijstje

vbimport

Aangezien mijn ICQ database (=lijst) kapoet is (db tool wil hem zels niet meer repareren) heb helaas moeten besluiten helemaal opnieuw te beginnen. Mijn ICQ nummer is weliswaar gelijk gebleven, maar hij is heel erg leeg.

Dus voor iedereen die in mijn ICQ zat/wilt: contact me ff op 13662929 zodat ik je kan toevoegen…

Ohja… het kan ff duren aangezien ik vanmiddag ga en anderhalve dag niet thuis zal zijn…

lol, ik zit er gelukkig al terug in :stuck_out_tongue:

/me 2 :slight_smile:

Ik had dit probleem tijdje terug ook ja! Is heel vervelend hè! Is er nie een progje dat je contactlist kan strippen ofzo?

ik heb 't ook wel eens gehad maar toen had ik een hoop nummers opgeschreven, was een hele dag bezig geweest om iedereen er terug in te zetten.

icq 2001 slaat je lijst op op de server van icq dus dan heb je bij een verse icq install steeds weer je oude lijstje terug…moet `m alleen nog steeds eens downen was iets van 16 mb…

Originally posted by xian
icq 2001 slaat je lijst op op de server van icq dus dan heb je bij een verse icq install steeds weer je oude lijstje terug…moet `m alleen nog steeds eens downen was iets van 16 mb…

Zal is tijd worden dat ze dat introduceerden!

ICQ 2001 is er wel al, maar neit officieel :wink:

Originally posted by Dee-ehn
ICQ 2001 is er wel al, maar neit officieel :wink:

ik zeg het niet graag maar hij staat op http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
wel ff zoeken trouwens…

Originally posted by xian
[B]

ik zeg het niet graag maar hij staat op http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
wel ff zoeken trouwens…
[/B]

Weet ik… maar die is neit officieel :slight_smile:

does this show the importancy of backups? :slight_smile:

rule nr1 : backup
rule nr2 : backup even more
rule nr3 : do rule nr1 3 times
rule nr4 : backup rule nr3
rule nr5 : to be sure, make another backup

5 most important rules involving pcs :wink:

Ja, Redneck is completely right :stuck_out_tongue:

backup: C:\Program Files\ICQ gewoon helemaal en gooi al die files als het crasht ofzow er overheen. Werkt perfect :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
[B]Ja, Redneck is completely right :stuck_out_tongue:

backup: C:\Program Files\ICQ gewoon helemaal en gooi al die files als het crasht ofzow er overheen. Werkt perfect :slight_smile: [/B]

Was dat maar waar. Ik had nog een backup ervan van een weekje eerder, maar die had dus hetzelfde probleem al (merkte ik na het terugzetten van de backup) dus daar nix mee te beginnen.
Ik had nog een bekkup (van 1 jaar terug) maar die was maar liefst 260mb groot (alleen de database, geen received files!), dus dat heb ik maar niet gedaan…

nu we het hier over icq hebben
en dan moet ik gene nieuwe post aanmaken
tot vervelenst van andere ook wel

icq sms blijkt het zinds vandaag uitstekend te doen
of is dit alleen hier ?
ik heb net 3 a 4 nummers geprobeerd
en ja hoor aangekomen

een nieuw begin ?

ICQ SMS roelt :slight_smile:
Heeft hier altijd al gewerkt

Maar DN, sux!
Ik denk niet dat je dat probleem zal hebben maar staat ‘alleen lezen’ wel uit? Dan zou ie het meestal moeten doen :slight_smile: Verders is het altijd klote als ICQ gek doet… …ik vind MSN trouwens wel steeds beter worden…ICQ is almost out of use…

Originally posted by jpschadde
Maar DN, sux!

Suck ik? :frowning: :frowning: :frowning: :smiley:

Hehehehe ik had egg wel aan de readonly attribute ged8 hoor… hij is gewoon kapoetto dus een frisse lijst :slight_smile:

Nee DN, je ICQ lijst suckt :D…
jij ook natuurlijk maar dat wist je al (au, nee sorry, grapje)

Verderz; het is dus allemaal al opgelost? En van dat readonly ==> ik had nie anders verw8… suc6 met overtikken als je nog NIET klaar bent :slight_smile:

Ik weet niet of je het ondertussen alweer verholpen heb, maar ik zal je nog maar ff een message sturen.
En anders veel suc6 met nieuwe lijsti maken. :slight_smile:

Backup not found: (A)bort ®etry §anic

P

:stuck_out_tongue: