Icq langzaam?

vbimport

Hey,

als ik icq opstart (gelukkig uit autoexec gegooid) duurt het vrij lang eer hij is geladen. Dan heb je ook nog de hele tijd dat irritante logo (dat bloempje) op je scherm dat ‘always on top’ heeft.

Kun je dat uitzetten of gewoon ‘stil’ laten laden?

Precies het zelfde hier ik dacht even dat het aan mij systeem legde,hoe je het bloempje weg moet halen weet ik denk eerlijk gezegd niet dat het mogelijk is…

je kan het toch minimaliseren? :stuck_out_tongue:

Originally posted by cartman_cdz
je kan het toch minimaliseren? :stuck_out_tongue:

dat is nou juist het probleem met ‘always on top’ :stuck_out_tongue:

Wellicht is je history / lijst wat groot geworden… ik had dat probleem ook eens, toen bleek ik meer dan 1000 mensen in mijn lijst te hebben en iets van 250mb aan chathistory…

Oplossing: schrijf ff de nummers op van de personen die je wilt houden, flikker ICQ van je comp af, herinstalleer en voeg de mensen die je erin wilt automatisch aan je lijst toe…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Wellicht is je history / lijst wat groot geworden… ik had dat probleem ook eens, toen bleek ik meer dan 1000 mensen in mijn lijst te hebben en iets van 250mb aan chathistory…

Oplossing: schrijf ff de nummers op van de personen die je wilt houden, flikker ICQ van je comp af, herinstalleer en voeg de mensen die je erin wilt automatisch aan je lijst toe…
[/B]

1000 mensen in je lijst? You Freak!

1000?? wow heb er niet meer dan 36 in staan van wie ik er minder dan 10 per dag spreek…

hmmm zou leuke forum zijn hoveel mensen heeft een cdfreaker in zijn icq lijst staan??..

Ik heb nu iets van 15 mensen in mijn lijst staan en ik kan icq ook niet opstarten :frowning: Ik ben alleen bang dat het aan mijn gammele internet verbinding ligt :frowning:

hier geen probleem met icq

en icq pas opgeruimd ( history & usernamen) schieten er nog 37 over :slight_smile:

Ik krijg het ook dikwijls op de zenuwen van ICQ. Daarom dat is liever MSN gebruik

Ik gooi ook altijd al die icq nummers weg
Blijft het een beetje schoon
Heb er nog 55 instaan

ik had op mn P2-300 ooit een lijst van ruim 250 personen die duurde ongeveer een halve minuut met opstarten, nu heb ik op mn athlon een lijst van 100 personen bij icq en die staat binnen 2 seconden nog voordat die toeter uitgetoeterd is op m`n scherm.volgens mij is er geen manier om dat bloemetje in het begin uit te schakelen, het opstarten kun je wel versnellen door je history te deleten.

Always on top kan gemakkelijk uitgezet worden, check je options maar is! :wink:

Ey, Wookie is right; just check the options.

En euh ik dacht dat ik er veel had met 240 in het lijssie… …DN overtreft…
euh… …ik heb trouwens AMD @ 1200 Mhz maar dat ICQ start hier in 3 seconden op. op mijn ouwe AMD @ 200 Mhz… …duurde dat toch zeker anderhalve minuut.