Icq ignore

vbimport

Weet iemand een proggie om te kijken of iemand je op ignore of op block heeft staan bij icq?

Dat is al de tweede keer dat je hier op het forum vraagt om een programma waarmee je kunt zien of je op een ignore list staat :stuck_out_tongue:

Waarom zouden mensen jou op een ignore list zetten?

En om even terug te komen op je vraag: Er zijn naar mijn weten geen programma’s waarmee je kunt zien om te kijken of je op een ignore list staat.

Volgens mij zijn die progjes er ook nie, maar je zou eens hier kunnen kijken!

Waarom zou je dat willen weten…je hoeft toch nie perse in een lijst te staan om ge-ignored te worden…als ik messages van Wookie krijg ignore ik em ook gewoon :stuck_out_tongue: maar hij staat nie in die lijst! :wink:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Dat is al de tweede keer dat je hier op het forum vraagt om een programma waarmee je kunt zien of je op een ignore list staat :stuck_out_tongue:

[/B]

wijsneus…ik heb het helemaal niet 2x gevraagd voor icq

Originally posted by jojk
wijsneus…ik heb het helemaal niet 2x gevraagd voor icq

Nee, maar nu leg je me woorden in de mond :slight_smile: Ik zeg ook niet dat je het al 2 keer hebt gevraagd voor ICQ maar gewoon een ignore list van EEN programma.

Je hebt een keer gevraagd voor msn en een keer voor icq nu dus :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Waarom zou je dat willen weten…je hoeft toch nie perse in een lijst te staan om ge-ignored te worden…als ik messages van Wookie krijg ignore ik em ook gewoon :stuck_out_tongue: maar hij staat nie in die lijst! :wink:

/kick -=HeadLesS=- :stuck_out_tongue:

er is wel een site waar je kan kijken of iemand online is > maar niet of je op ignore staat of niet!

ik zou het echt niet weten :confused:

Originally posted by Wookie
[B]

/kick -=HeadLesS=- :stuck_out_tongue: [/B]

Vind ie leuk hoor…@- etje spelen…en mijn messages wegtyen enzo…dat moet toch niet zomaar mogen :stuck_out_tongue: :eek:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Vind ie leuk hoor…@- etje spelen…en mijn messages wegtyen enzo…dat moet toch niet zomaar mogen :stuck_out_tongue: :eek: [/B]

Note my :stuck_out_tongue: !! :wink: (wegtypen? huh?)

Originally posted by Wookie

Note my :stuck_out_tongue: !! :wink: (wegtypen? huh?)

en weer terug zetten…:stuck_out_tongue: