ICQ! (geen backup!)

vbimport

HELLUP!!

Me HD was gecrashed 2 dagen geleden maar nu weer in orde, maar nu blijkt dat me ICQ backup nie werkt!!!
Dus ben ik me hele lijst kwijt!!! :frowning:
VRESELIJK dus!!!

Nou vraag ik aan iedereen bij wie ik op de lijst stond om mij even een berichtje te sturen (mensen die er nog nie op stonden mogen dit uiteraard ook doen! :slight_smile: ) zodat ik jullie weer terug heb!!!

ThanX!!!

… ik ben erg van slag ja!
Me ICQ# = 69877979

L8rz…! (hopelijk!)

done! :slight_smile:

ja als het goeie maten waren die je veel sprak zal je ze snel terug hebben want die sturen wel een meesage :slight_smile:
bij mij zittend er zeker 30 in die ik 1 keer gesproken heb en dan nooit meer:D
kzou eigenlijk icq eens moeten uitkuisen :slight_smile:

indien je nog over die hd beschikt en niet geformateerd hebt, kan je met een programma zoals easy recovery 5.0 de gegevens terug halen vanwaar ze kwamen :slight_smile:

ja mattel das wel waar:) mor ik denk dat dat niet altijd gaat hoor ?
als je geformateerd hebt en je installeerd terug een nieuw systeem en de sectoren waar alle info opstond als die terug worden overschreven kan je het niet meer terug halen hoor:)

zal morge wel ff een berichie sturen en anders hier is mijn ICQ nummer :smiley:

[i][u]62223349[/i][/u]

wat is het probleem ??
re-install en vraag je oude nr trug aan een vriend > registreer als existing user en vwalla alles including da listje van u

MaFd0n

oh ja mijne nr is 73079278

Originally posted by MaFd0n
[B]wat is het probleem ??
re-install en vraag je oude nr trug aan een vriend > registreer als existing user en vwalla alles including da listje van u
B]

Heb wel gereïnstalled met me eigen nr uiteraard, maar dan krijg je echt nie je lijst mee terug hoor! (hier nie in elk geval!)

hier dus wel … daar kan ik niets aan doen eh

MaFd0n

Originally posted by Mattel007
indien je nog over die hd beschikt en niet geformateerd hebt, kan je met een programma zoals easy recovery 5.0 de gegevens terug halen vanwaar ze kwamen :slight_smile:

Nou, het is een lang verhaal maar ik zal het kort houden! :wink:

Ik had dus een 30gb Maxtor en toen wilde ik ff een nw progje proberen genaamd ‘BootStar’. Maar tijdens de install beschreef dit (KUT) progje me MBR. Waardoor hij na (verpl.) rebooten nie meer wilde booten! :frowning: … heel errug :frowning: !!
Schijf werd nie meer herkent door bios, ook nie als aangehaakt op andere comp! Met geen mogelijkheid (echt uren dingen geprobeerd!!) werd mijn HD gezien!! Toen (ja, ik zou het kort houden) had een vriend van mij (die hielp) het al bijna opgegeven toen hij plots bedacht dat er een progje bestond om NTFS partities te verwijderen wat misschien wel de uitkomst zou kunnen bieden! Dit Progje heette “DelPart” en ja hoor, na dl-en hiervan waren wij in staat om alle bestaande partities te verwijderen!!!

Dus toen hoefde ik alleen nog maar alles opnieuw in te delen, te formatteren en te installen! (pfff… “alleen nog maar”)
Dus toen wij om ong. 1700u 's middags het progje “DelPart” hadden binnen gehaald en ik ong. 4 uur later Ghost aanzette om me backup te maken was het avontuur afgelopen! (gelukkig zeg!) Ik had wel een backup, maar deze stond in een andere partitie, dus moest ik alles opnieuw installen!

Dus ik denk nie dat er een mogelijkheid was geweest om die ICQlist terug te halen! :wink: ('k het kort gehouden hè!?)

Adios!

je kan nog ff checken of het progje werkt, nadat je alles geformateerd hebt, maar ik denk van niet :frowning:

Ik zal het is proberen… geef mezelf weinig kans!

if you need me
85990116

GHOST gebruikt???

Zorg dat de ghost explorer in handen krijgen. Hiermee kan je in je image file kijken en terugzetten op je HD. Kan je online dit soort backupjes (A2000 in dit geval) terughalen.

Succes!

Dragon

ik heb die Ghost wel maar aangezien me image ook op dezelfde hd stond (moes em nog bakken) en alles van die hd pleitos is heeft dat weinig zin!
Maar thanx anyway! :wink: