ICQ freaks!

vbimport

Ik heb nu een icq active list gemaakt met nu al 25 members binnen 1 dag
Je kan er cd's ruilen, kopen en verkopen
Je mag er van mijn part ook gezellig praten, maar niet ouwehoeren!
ga op icq naar services======> icq active list en dan voer je het nummer 74849614 in
CU @ ICQ

Sorry ik krijg “no users where found”, hoe komt da?

bij mij werkte het wel… maar ik heb er weinig te zoeken… wel een cool idee trouwens…

je moet dus ook klikken op services

dan klikken op icq active list & dan 74849614 intypen, dan doet hij het wel

Great idea.

Waar zit die functie bij 99a??? niet bij services > active list of zo, ik kan het niet vinden

Het zit bij --> Services
–> ISQ Active List
–> Find/Add Active list
–> Dan staat daar search by
list id en daar tikje dan
isq # 74849614 in.

Grtz

voila gelukt ik zit er bij (denk ik)

Volgens mij kan het bij ICQ 99a niet. Kan het ook niet vinden.

Inderdaad bij 99A is die optie er niet! Kutzooi, nooit geweten. (toch 99a houden want daar kun je veel meer mee, tenminste die is makkelijker te patchen voor auto-bypass en ipunhide!)

Dus mensen ik zou zegggen succes met de “active list”, jullie zullen het toch ook wel overleven zonder mij???!! Whahahaha!

Wat lult iedereen hier nu !?!?!?

ICQ 99a niet pfff pitty ppl icq dus niet onderzocht ofzo ?

neej hier is het :

ICQ knop en dan het blauwe, view pic daarvoor, dan opent zich AL venster, op achtergrond te zien (weet niet waarom op achtergrond maar Winamp blijkt altijd on top te willen zijn als ICQ groot is, als ICQ icon is WinAMP normaal, maja weird things pcs )

ow btw, die AL sucked, een AL die niet 24/7 online is is niet goed, sorry voor kritiek maar je kan moeilijk verwachten dat iedereen tegelijk met jou online gaat

redneck: bij mij (99a) dus ook daar geen “active list”

[This message has been edited by djrolo (edited 23 May 2000).]

pic komt er niet door doe ff opnieuw

enne btw ik heb ook 99a nochtans

of tis den 99b kan ook, normaal de a maar heb da er es bijgeinstalled dacht ik AL functie

sta wel op ICQ site i guess

kijk maar op deze url
http://www.fortunecity.com/athena/velvet/143/icq.jpg

jah al in orde

kzout nie weten, kijk best ff op icq site naar AL addon ofzo, ik herriner me vaag iets daarvan dat ik het er zo bijgedaan heb