ICQ filetransfers

vbimport

Ik heb n probleem, ik heb kabelinternet bij Essent@home ,en kan geen filetransfers doen via ICQ ,met vrienden van mij ,die hetzelfde internet hebben. Als ik naar iemand met een telefoonverbinding iets wil sturen lukt dat wel. Wij hebben ICQ 2000 en alle firewalls zetten we dan uit. Het is al eens gelukt met iemand die ook kabel heeft, maar nu lukt het niet meer, ICQ geeft aan dat ie geen Direct connection kan maken. Weet iemand iets?

probeer es in icq om connection via server te maken bij send

in 99b was dat op nick klikken, menutje beneden (More, rename delete…)

Allert/accept modes

auto send through server

daarna kan je maybe wel werken, ik heb dat ook al gehad zo en dan ging het terug

ik heb kabel en icq 2000 en absoluut geeeeen problemen kan gewoon files versturen als voorheen met andere versies. zie boven.

kijk je instellingen eens goed na !

Ik heb ook kabel en ICQ2000, en nergens last van.

Ja ok , ik heb ook geen problemen als ik een filetransfer wil doen met mensen die via de telefoonlijn verbonden zijn , alleen als ik iets wil sturen naar vrienden die kabel hebben. Heeft iemand een idee of dat met proxy-instellingen te maken heeft.

een verre vriend van mij heeft hetzelfde probleem en die vroeg aan mij ook waar dat aan lag… hij heeft win98se en win2k dual boot en icq2000 en daarvoor 99 gehad maar regiovrij senden over de kabel ho maar,!!
weet iemand de ideale settings hiervoor? hij heeft zelfs file en print sharing aangezet voor zijn kabelnetwerk… (lekker veilig)
en geen firewall!! dus… iemand answers?

Hee Duke ,mag ik vragen op welk abonnement die persoon met datzelfde probleem aangesloten was , ik bedoel welke “kabelaanbieder” , vb. Chello , Essent, enz. of welke woonplaats. Ik weet t niet zeker ,maar misschien dat t daar mee te maken heeft.

En heeft iemand soms antwoorden op mijn vraag van hierboven over die Proxy zooi.

die verre vriend van mij zegt dat hij bij zeelandnet zit (zekatel) komen goed uit landelijke tests… en het is dus ook alleen filetransferen met elkaar dat bugt… modems en andere kabel gebruikers geen probleem

Foei portje

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 08 June 2000).]

Ja Duke ik heb precies hetzelfde probleem als die vriend van jou.
Weet iemand hier nu echt geen instellingen voor?
Of misschien weet iemand een ander progje waarmee je file transfers kan doen?