Icq en sms ( wat vreemd ineens)

vbimport

geachte medefreakers

wat is er tegenwoordig met sms en icq
ik kan naar 1 persoon een sms sturen maar als ik naar iemand ander een sms stuur krijg ik samen met als ik op send klik een kruisje te zien
ligt icq sms de laatste dagen dan weer plat
of wordt gewoon dat bepaalde netwerk ( 0478)
niet meer ondersteund door icq

vroegere dagen ging het perfect
ik weet het niet
iemand anders een suggestie misschien ?

Je zin is nogal oonduidelijk, maar ik snap wel wat je bedoelt, (Trouwens veel beter zo, die lange zinnen…)

Ik heb ook problemen met het verzenden van SMS via ICQ, ik denk dat het ff tijdelijk is want vorige week deed hij het nog… :slight_smile:

Greetz, from me

weet er iemand misschien sites waar je gratis sms kunt versturen ?
natuurlijk kan je dat overal, maar ik wil ook zien (zoals bij icq) ofdat de message suc6vol is ontvangen
is wel handig in die tijden dat icq sms down is

bij www.mtnsms.com kan je gratis sms versturen…en je kan zien of hij ontvangen is. Nadeel is wel dat het soms lang kan duren voordat ie aankomt.

Proximus: www.belcast.be deze werkt nog
Die mtnsms die deed het de maandag en de dinsdag ook niet bij mij!

www.freesms.net

Naar mobistar sturen is pas STOM. Als je een site vind waar er naar kunt sturen dan moet het nog aankomen.

ICQ SMS ligt inderdaad plat :(:(:(:frowning:

Originally posted by pietpaulusma
bij www.mtnsms.com kan je gratis sms versturen…en je kan zien of hij ontvangen is. Nadeel is wel dat het soms lang kan duren voordat ie aankomt.

Gebruik deze ook altijd. En het komt maar heel zelden voor dat het langer dan 5 minuten duurt, meestal zelfs meteen op het scherm staan…

Je hebt ook nog www.quios.com, maar ik vind MTNSMS.com beter en handiger

had er vorige week ook veel last van maar nu niet meer!! en ze komen ook weer snel aan ook!

SMS BINNEN 10 SEC. AFGELEVERD

-Geen registratie nodig!!!
-Onbeperkt sturen
-Druk op Verzenden en blijf drukken (dus niet wachten tot er verzonden staat) en je hebt een SMS-bom :slight_smile:

(lekker door mij gejat ;))

Ik heb vandaag nog tientalle sms berichten verstuurd
via icq ging echt perfect en komen binnen 10sec aan.
Alleen het duurt soms even voordat je op dat icq netwerk zit maar ja dat neem ik wel voor lief.

Greetingz

drpeer

Yep, proximus heeft mtnsms gebanned en omdat Icq en mtnsms dezelfde service gebruiken ligt icq dus ook plat.

En met mtnsms en icq heb je nog het voordeel dat je kan zien wanneer ze zijn aangekomen als iemand nog zo een site weet.
Hit me

ICQ sms werkt prima hiero! Duurt alleen soms wel wat langer als normaal! :frowning:

Yep, ma niet voor de belgen onder ons die naar een proximus abonnee willen sturen.

Proximus heeft ICQ niet geband maar omgekeerd want ik heb een mail gestuurd naar Proximus en kreeg dit terug:

Geachte heer,

Wij danken u voor uw email.

Sinds enkele dagen is het via de internetsite www.mtnsms.com niet meer mogelijk SMS-berichten te sturen naar Proximusklanten. De beslissing om deze
dienst op te schorten werd niet genomen door Proximus, maar door MTN zelf.

Wij hebben contact opgenomen met de Zuidafrikaande operator MTN. Hieruit is gebleken dat de gratis SMS-dienst vanop de site naar Proximus enkel tijdelijk is opgeschort. Deze opschorting heeft te maken met de bestaande overeenkomst tussen de Zuidafrikaande operator en de firma Airborn, die de internetsite uitbaat. (Waarop dus ook ICQ loopt). Tussenbeiden lopen momenteel onderhandelingen om de SMS-dienst zo snel mogelijk weer in dienst te stellen.

MTN houdt er zich tevens aan de reden van opschorting, zoals vermeld op de site www.mtnsms.com, aan te passen.

In geval van verdere vragen of opmerkingen staan wij 24u op 24 telefonisch te uwer beschikking op onze gratis nummers 1212 vanop uw GSM of 0800-15.210
vanop een vast toestel, of via email naar klantendienst@proximus.be.

Wij danken u voor het vertrouwen dat u in onze onderneming stelt !

Met de meeste hoogachting

fatima mansouri
Internet Administrator
PROXIMUS - Customer Service Dept

whow thanx