ICQ 99b - m'n account lijkt disabled te zijn

vbimport

Ik snap er nix van, als ik probeer om me weer aan te melden “connect” ut niet meer, wel als ik een nieuwe account maak, maar dat wil ik natuurlijk helemaal niet (te veel leuke dingen in me database staan :stuck_out_tongue: )

ik snap ut echt helemaal nie :frowning:

Heb je al geprobeerd om bij de optie stuur password per e-mail heb ik laats ook gedaan en het werkt ik ben nu weer in de lucht met icq nadat ik een week aan het zoeken ben geweest naar mijn password

Gr Cord :stuck_out_tongue:

password is ok :slight_smile: gisteren in ICQ Live-help geweest (chat channel) en daar schreef een van sys’s al dat de enige mogelijkheid dat ik de database kon behouden moest upgraden naar ICQ2000 (inloggen lukte wel via ICQ-Webbie) dus ik denk dat ik dat zou “moeten” doen, maar wel met grote tegenzin, ICQ vind ik nogal zuigen :frowning:

Originally posted by Loek2001x
…ICQ vind ik nogal zuigen :frowning:

gebruik dan wat anders! :rolleyes:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

gebruik dan wat anders! :rolleyes: [/B]

Zoals wat MSN zuigt ook

Mirc vind ik ook wel ok, alleen ben ik er nog niet achter hoe ik de instellingen moet bijstellen dat ik bij sommige wel/niet te zien ben (dus invisible zoals bij ICQ) en ik vind het DOOD zonde dat ik me database kwijt ben :frowning:

Mirc vind ik ook wel ok, alleen ben ik er nog niet achter hoe ik de instellingen moet bijstellen dat ik bij sommige wel/niet te zien ben (dus invisible zoals bij ICQ) en ik vind het DOOD zonde dat ik me database kwijt ben :frowning:

je hebt je database toch nog op je pc staan?..die kan je toch importeren in een nieuwe install van ICQ?

Originally posted by flash-x
[B]

Zoals wat MSN zuigt ook [/B]

Wat vind jij zuigen aan MSN dan? Ik vind dat het meestal wel aardig functioneerd! :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

je hebt je database toch nog op je pc staan?..die kan je toch importeren in een nieuwe install van ICQ? [/B]

ja dat kan als ik me tenminste kan registreren op me oude account, want het reggen van een nieuwe account lukt namelijk wel, maar dat lukt dus niet, wat ik ook probeer. Isser niet een progie om die database te converteren (zonder icq te gebruiken) want dan vind ik ut allemaal niet zo’n ramp.

MSN heb ik idd geprobeerd en op zich niets mis mee, al vind ik Mirc wel wat beter, lekker klein en databases worden gewoon als txt bestanden aan gemaakt

[B]

ja dat kan als ik me tenminste kan registreren op me oude account, want het reggen van een nieuwe account lukt namelijk wel, maar dat lukt dus niet, wat ik ook probeer. Isser niet een progie om die database te converteren (zonder icq te gebruiken) want dan vind ik ut allemaal niet zo’n ramp.

MSN heb ik idd geprobeerd en op zich niets mis mee, al vind ik Mirc wel wat beter, lekker klein en databases worden gewoon als txt bestanden aan gemaakt [/B]

aha dus je kan geen database in een nieuwe ICQnr. importeren…
das dan inderdaad klote…sja de database “bewerken” zal wel teveel moeite zijn…

nope jammer :frowning: en tis een database die in 2 jaar is opgebouwd met wel duizenden berichten, daar baal ik flink van :frowning:

maarja, zijn wel ergere dingen op de wereld :slight_smile: evengoed bedankt voor je reactie

sja sorry dat ik je der verder niet mee kan helpen, misschien zou je es kunnen proberen om de database te editten zodat ie zeg maar onder een nieuw aangemaakt ICQ-nr kan functioneren…dat zou natuurlijk wel erg stoer zijn als dat lukt!!! :stuck_out_tongue:

uhm goed idee ja :slight_smile: ikke proberen, bedankt voor de tip!