Hij is uit en te vinden op http://www.m3dzone.com/files/Internet/icq2001a.zip
Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd,maar er schijnen nu ook smilies in te zitten:cool:
ICQ 2001a
Nu, met gratis en helemaal voor niets, Virussen (niet vier russen)
Nah, ik brabbel maar watā¦heb nu ICQ XP of zo
Maar spoed u, ze hebben waarschijnlijk ook zoān max # installen erin verwerkt totdat de beta versie er isā¦
Wat ik heb vernomen is dat er bijna niets nieuws onder de zon is. Nog steeds geen compatibiliteit met AIM
Zouden ze toch wel eens werk van mogen makenā¦
[oeps, sorry voor āhalf-dubbeleā post, of zoiets]
Originally posted by tropiesvisje
Wat is nieuwer 2001 a of 2001 b van ICQ
Gr tropiesvisje
![]()
Wat komt er na āaā meestal?!
ik heb em gesinstalleerd
krijg telkens een ongeldige bewerking
dus ā¦je moet em nie installeren want hij werkt toch niet
en is nog niet offieciel iut op www.icq.com
Originally posted by Wookie
Wat komt er na āaā meestal?!![]()
Hej Blinkybillā¦ik denk dat hij bedoeld dat ābā al lang uit isā¦en dat dit daarom nix nieuws isā¦maar hij vergist zich op zijn beurt weer in het feit dat het 2001 is en niet 2000
voor alle duidelijkheid
Originally posted by carlo vaesen
[B]ik heb em gesinstalleerd
krijg telkens een ongeldige bewerking
dus ā¦je moet em nie installeren want hij werkt toch nieten is nog niet offieciel iut op www.icq.com [/B]
Zie mān replyā¦komt waarschijnlijk daardoor, want ik heb een vriend die em wel installed heeftā¦en werkt wel hoor
Binnen enkele dagen zal je op hun site wel de officiĆĀ«le 2001a kunnen downloaden
QUOTE]Originally posted by Da_Taxman
Nah, ik brabbel maar watā¦heb nu ICQ XP of zo [/QUOTE]
Euh ICQ XP? Wat heeft de rest van de wereld gemist? Heb je zitten skinnen zeker met ICQ+?
Wat zou er dan allemaal nieuw en verbeterd zijn tegenover oude versies? Ik ben namelijk tevreden met de huidige versie die ik hier draaien heb.
greetz
2001??
Zeg doe-ehn, als je wilt weten hoe de [quote] tag werkt, stuur maar ff een PM :);)
Originally posted by phrozeman z[QUOTE]Originally posted by phrozeman [QUOTE]Originally posted by phrozeman z[QUOTE]Originally posted by phrozeman
[B]2001??Zeg doe-ehn, als je wilt weten hoe de [quote] tag werkt, stuur maar ff een PM :);)
[/B]
ja joh!
check je PM phrozeā¦ik wil het namelijk ook weten
lol :)
Goh Headless, je hebt het bijna doorā¦
In de slotfase van de les zal ik je leren hoe je een [quote] moet sluitenā¦
Dit doe je door te typen [ik wil de quote sluiten]
Iām gonna kick you square in tha ballsā¦zoals Cartman zou zeggen! [ik wil dat de quote nu sluitā¦maar is geen kwootā¦ik lul uit me nekā¦damn teveel bier opā¦damn moet nog rijdenā¦dmnā¦tis nog weekendā¦L:Otrzzzzzzzz]]]]]]]]]]]]
RESPECT AAAAAAAIT:cool: