I Mode GSM's in Nederland - iets voor jou?

vbimport

i-modeâ„¢

KPN komt met de nieuw generatie GSM's, maar zitten we daar op te wachten? Moet ik mijn aandelen KPN verkopen of worden ze weer eindelijk wat waard doordat deze techniek "goud" is voor de KPN...?!? :stuck_out_tongue:

officieel persbericht..... (intro. i-mode)

Leuk gadget maar ik zou wachten op UMTS.

Hier ga ik binnekort me spelen/testen ivm werk.
Dit is het echte 3G, niet I- mode, dit maakt gebruik van GPRS.
I-mode maximaal in gunstige omstandigheden ca 40kb/s
UMTS (theoretisch 2mb/s) werkelijkheid ca 380 kb/s.

ik hoef die dingen echt niet.
ik heb mijn gsm alleen om te bellen/gebeld te worden/te smss.
meer opties hoeven er voor mij niet op te zitten

Tja er komt vast een heleboel onzin die je niet hoeft, maar 40kb/sec met een mobieltje is niet gek. Niet dat ik op een mobieltje ga netten, maar als modem voor me laptop (die ik niet heb :() is deze snelheid natuurlijk zeer acceptabel. Vooral indien het tarief enigzins gunstig is, dus betalen per hoeveelheid data!

Als ik een gsm had, zou ik het zeker nemen :smiley:

ik heb niet eens een mobieltje. waarom dan nu plotseling zon dure kopen?

Ik bekijk het allemaal wel in hoge resolutie :slight_smile: zonder duur te betalen per minuut…

't word eens tijd dat ze er een echte waardige pda van maken… niet zo’n gsm met wat extra features.

Neu, hoef em nie! Veel te klein schermpje! :stuck_out_tongue:

Mij lijkt dat wel leuk, ik ben altijd wel in voor nieuwe telefoontjes…

(nou niet gaan zeiken van: ‘oh ben jij er zoeentje’)

Maar eerst ff de kat uit de boom kijken voordat ik er zoveel geld aan uit ga geven.

ik kan met mijn nokia 3310 bellen en gebelt worden en ik kan smsen en dat vind ik eigenlijk wel genoeg

Jaja, i-mode… lijkt meer op KPN-sponsor-mode dus niet voor mij :stuck_out_tongue:

Originally posted by Murphy23x
Mij lijkt dat wel leuk, ik ben altijd wel in voor nieuwe telefoontjes…
[…]

‘oh ben jij er zoeentje’ :wink:

(nou net meteen gaa zeiken van 'deze “grap” kan iedere imbiciel maken" dus niet leuk)

want ik ben net wakker :slight_smile:

cool ik ben de eerste die op ja heeft geklikt, komt vast omdat ik hier op het forum nog de enigste ben zonder een 24/7 internet verbinding, zou leuk zijn als ik nu 24/7 online kan zijn via m`n gsm :slight_smile:

Originally posted by xian
cool ik ben de eerste die op ja heeft geklikt, komt vast omdat ik hier op het forum nog de enigste ben zonder een 24/7 internet verbinding, zou leuk zijn als ik nu 24/7 online kan zijn via m`n gsm :slight_smile:

Dat denk je maar… Ik beshik er ook niet over! :frowning: Maarja, zo’n ding hoef ik toch echt niet, althans ik zou 'm nooit kopen! En dat is de mening van de meeste hier, ik zie een donkere lucht verschijnen boven het gebouw van de KPN…

Dat is hun straf! (voor het niet aanleggen van een maxstream centrale in mijn woonplaats!! heheh! KPN:Z :Z )

Neuh…ik heb niet zo’n ding nodig…tenzij die gratis is… :stuck_out_tongue:

Originally posted by xian

Dan zul je toch wel ergens een put goud moeten vinden om altijd online te zijn. :stuck_out_tongue:

met I-Mode ben je toch de hele tijd online ???
en Marz-=fx, ik deel je mening over kpn :slight_smile:

Als je i-mobiel aanzet krijg je ‘PDP contact activation’ je krijgt een ip adress toegewezen en bent "continue’ online. Je betaalt echter alleen voor transmitted packets dus hoeveelheid data en dus ook retransmits…
Prijzen weet ik niet daarvoor moet ik bij die stropdassen zijn.

Zon telefoon kun je ook gebruiken als tv zag ik op tv… hahaha met 40 kb? of gooi je er een hd aan vast?

Originally posted by Tekkie
Zon telefoon kun je ook gebruiken als tv zag ik op tv… hahaha met 40 kb? of gooi je er een hd aan vast?

Ik zie al zo’n bus met schreeuwerige mensen rondrijden…
wat een belachelijke reclame.