I.E6 /Xp probleem

:confused:
Kan iemand me hier mee helpen ? Als ik in IE6 in xp op een link klik, opent er wel een nieuw scherm, maar t adres wordt niet ingevuld, dus er gebeurt niks. Ik moet dan op die link klikken, eigenschappen, snelkoppeling kopieren en in adresbalk plakken, dan gaat ie pas. Beveiliging staat gewoon normaal. Zal wel ergens een vinkje aan moeten, maar weer niet welke :confused:

kijk of bij internet options bij advanced en druk op restore defaults, kijk of je probleem opgelost is :wink:

Nee, dat helpt niet. Het is trouwens alleen als het begin van een adres anders is. Dus als ik bv in www.cdfreaks.nl zit , en ik klik de link www.borg .cdfreaks.com/forum in, heb ik die lege balk, zit ik éénmaal op t forum, dan doen de links naar de post t weer wel…? iemand ?

Probeer maar in www.cdfreaks.com ipv www.cdfreaks.nl

Nee, dat is t niet, gaf maar een voorbelld met de site van cdfreaks. Heb t overal, als ik op een link klik naar een ander adres, opent wel een nieuw explorer scherm, maar zonder het adres in de adresbalk,…t scherm blift dus leeg. Ik moet dan t adres in de werkbalk plakken, enteren en dan gebeurt er pas wat.:confused:

:eek: HELP…t lukt me nog steeds niet…niemand ?

:slight_smile: Net kwam de nieuwe computertotaal met daarin de oplossing :

Daar staat dat je de volgende regels één voor één moet intypen :
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Urlmon.dll
regsvr32 Shell32.dll (voor xp)

Dus als er nog meer zijn met t zelfde probleem …
:slight_smile: