Huis tuin en keukenmixen?

vbimport

Nee, deze keer niet iets over ‘wat het meest explosieve mengsel is’, of iets in die trant…Neen, deze keer iets heel anders.

Ik vraag me af, weten de freakers nog huis-tuin en keukenmixes? Zoals bijvoorbeeld baco (bacardi met cola ;)) maar dan wat meer in de richting van cocktail…

Ikzelf heb net cola-light met vanillevla geprobeerd en een beetje doorroeren en kijk, ik vond het wel lekker, en misschien met wat bacardi ofzo is het wel te drinken, maar zo snel tussendoor is het niks. (Nou ja, het is hetzelfde als cola met melk maar nu met vanillebijsmaak) Ik vind het wel te drinken maar ik heb ‘dé’ combinatie van dranken (alcoholische of non"" maakt niks uit) nog niet gevonden…

Dus, beste freakers, geef jouw huis tuin en keukenmix en win een wonderlijke prijs (mijn waardering, maar ja, daar is natuurlijk ook niks voor te koop)

cola light met vanillavla? hmm is dat een geintje ofzo :stuck_out_tongue:
als het nou gewone cola was :wink:

Vroger maakte ik altijd bronwater (Kaiserbrunnen -> dat is zeer zout) met appelsap… dat was wel lekker verslavend :slight_smile:

ik heb achter de bar gestaan dus daar heb ik wel
een paar mixen gemaakt maar dat waren voornamelijk
standaard coctails en niet veel bijzonder…
je kan een blue curacau met melk en annanassap kunnen proberen dat smaakt wel lekker…

ooh ja toen ik vorig jaar bij dee-ehn op de verjaardag was had die geen sinas dus heeft die zelf maar sinas gecre-eerd van sinasappelsap met een of ander bubbeltjes water…smaakte nog best goed ook…

hahah ja dat weet ik nog dat is nix gex voor mij

cola met bier is ook lekker!

cola met bier is gewoon dat krijg je in elk cafe
in het limburgs heet dat : “snurke”

hahahahahaha is dat zo???

ik heb het altijd een roodkapje genoemd (in tegenstelling tot een sneeuwwitje)…

duhhh wat is er rood aan cola met bier dan ?

Ik wilde een sprookjesfiguur nemen en daar de kleur van cola rood is (flessen, blikjes etc) d8 ik aan een roodkapje :slight_smile:

aha dat verklaart natuurlijk…