Html encrypen

vbimport

Wie weet hoe ik een .html bestand kan encrypen?

Bedoel je zo dat anderen niet de broncode kunnen zien?
Is het de bedoeling dat de HTML wel is te openen in Explorer, of is het alleen de bedoeling om deze te laten downloaden en alleen voor mensen aan wie jij de sleutel geeft dit te kunnen lezen?

Ik neem aan dat het te maken heeft met links die anderen van je pagina willen stelen? Er zijn wel javascripts die voorkomen dat mensen met de rechtermuisknop de link kunnen kopiëren.

De enige methode die ik zo kan verzinnen is een Flash movie maken waar je de links verbergt en de geëxporteerde movie met password beveiligd oid.

Da_Taxman

Ik bedoel dat de broncode niet is te zien maar dat Explorer de pagina gewoon kan openen.

Het is bedoelt voor een pagina die is beveiligd met een javascript wachtwoord, maar dat wachtwoord staat gewoon in de broncode. Dat met die rechtermuisknop werkt wel, maar dan kan je gewoon de bron openen met kladblok.

Da wordt dan zoeken op de div javascript pagina’s kijk bijv eens op javascript.pagina.nl
greetz Appie

Ik denk dat je het javascript met het password wilt beveiligen zodat het password niet leesbaar meer wordt weergegeven in de broncode. Als dit is wat je bedoelt mail me dan maar even !

Probeer dit programmatje eens. Ik gebruik hem zelf niet maar het doet wat je wilt. http://www.developer.com/downloads/freeware/272.html

mijn smilies werken!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Hansje:
Ik denk dat je het javascript met het password wilt beveiligen zodat het password niet leesbaar meer wordt weergegeven in de broncode. Als dit is wat je bedoelt mail me dan maar even !<HR></BLOCKQUOTE>
Ja, hansje, dat bedoel ik. Maar je hebt geen e-mail!

Joker als je dit script hebt mail t dan ook ff naar mij …
Greetz Appie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Appie:
Joker als je dit script hebt mail t dan ook ff naar mij …
Greetz Appie
<HR></BLOCKQUOTE>
Is goed maar voorlopig werkt het nog niet. Die suffe progje zetten alles in een andere volgorde waardoor Internet Explorer niks meer kan lezen…

Sorry…
http://www.infohiway.com/javascript/indexf.htm

klik dan eerst op security en dan op Encoding Your JavaScripts:

Succes, bij mij werkt het goed !

[This message has been edited by Hansje (edited 09 May 2000).]