HP2-Chamber Of Secrets: windows.dll

Hoi,

Een vriend van mij heeft het spel Harry Potter 2: Chamber Of Secrets. Na installatie wilt hij het spel opstarten en ontvangt dan een pop-up met onderstaande foutmelding:

“Kan onderdeel niet vinden. Deze toepassing kan niet worden gestart omdat window.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen”

Is er iemand, die een werkende versie van Harry Potter 2 heeft en zo vriendelijk wilt zijn het bestandje windows.dll te mailen ??
Zo mooi zijn !

Mzls,

Enigmastar

Goh, een zoekfunctie…google?? wat is dat nou :wink:

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?window

Hoop dat je daar iets aan hebt.

Ik heb even rondgezoeft op het grote boze internet en het kon wel eens zo zijn dat een niet al te legale versie van het spel besmet is met een virus :smiley:

Mocht ik het goed hebben , heb ik geen medelijden met je.

Mocht ik het goed hebben , heb ik geen medelijden met je.

ik ook niet koop je spellen gewoon in de winkel krijgt de game industrie zijn verdinde geld en komt er in het vervolg weer betere spellen op de markt

kijk in de map crack daar staat een bestand game.exe dit bestand moet je vervangen met het bestand dat je hebt geinstaleerd

Originally posted by ronaldus
kijk in de map crack daar staat een bestand game.exe dit bestand moet je vervangen met het bestand dat je hebt geinstaleerd

je denkt daadwerkelijk dat zo’n directory bestaat op een originele cd ? moet ik nu echt deze topic sluiten ?

Het gaat om de file windows.dll… that’s it. Maar goed, vriend van mij is teruggegaan naar de winkel… niets mis met het spel… alleen zijn pc was niet oK. HD geformateerd alles er opnieuw opgezet… en het werkt perfect !! Sorry voor de overlast !!

Originally posted by Enigm@star
Het gaat om de file windows.dll… that’s it. Maar goed, vriend van mij is teruggegaan naar de winkel… niets mis met het spel… alleen zijn pc was niet oK. HD geformateerd alles er opnieuw opgezet… en het werkt perfect !! Sorry voor de overlast !!

Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, toch???

Zo te zien had hij het dus wel over een legale versie

Originally posted by tradeburner
[B]

Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, toch???

Zo te zien had hij het dus wel over een legale versie [/B]

psies ! en ik ben blij dat ik ongelijk had.

Sjonge jonge zeg, meteen al dat geblaat over een mogelijk illegale versie die besmet zou zijn met een virus.
Kom op jongens, eerst effe nadenken, daarna nog eens denken aan het feit dat het bijna 2003 is en de tijden van de padvinderij nu toch echt ver achter ons liggen.

.dll files hebben meestal niets met illegale stuff te maken dacht ik zo :slight_smile:

Verder dacht ik wel dat Da_Taxman nog steeds goed kan zoeken op google en dan window.dll iets met je videokaart te maken had. Maar format C: is meestal de beste oplossing :slight_smile:

Mocht je het niet over TV hebben, maar over DivX Xvid VCD of SVCD o.i.d., dan moet je op www.divx-digest.com kijken voor drivers, voor svcd gewoon PowerDVD downloaden en registreren. Niet dat ik denk dat window.dll daar iets mee te maken heeft, maar toch :smiley: