Hp scanjet 4100c

vbimport

Problemen met installeren in win. me.
Het is me vroeger eens gelukt met upgrade sj398.exe maar nu niet meer.Hij vraagt nu digitale handtekening.Wie weet raad?
Mvg.:frowning: :frowning:

Weird… 3e keer achterelkaar dat ik een software vraag in het hardware forum zie verschijnen…weer moven duz…

Anyway… als Windows om een digihandtek vraagt kun je die vraag normaal gesproken negeren en doorgaan… hij zegt dan wel dat het niet veilig is maar dat boeit niet…

Kwist trouwens niet dat WinME om een digital signature vroeg… (heb er echter nooit vele mee gewerkt dus grote kans dat ik dat mislopen heb…)…

Ik heb dezelfde scanner en had ook problemen in win me. Wel niet met de installatie zelf maar met HP precision scan LT. Hiervoor heb ik een update, als je hem nodig hebt, weet het te zeggen!!!

ik heb gisteren een email naar je verstuurt en ik zou graag een antwoord hebben want ik ben wel geintresseert in de update.
Mvg.:slight_smile:

Ik ben misschien te vaag geweest daarom leg ik het nog eens uit. Het installeren verloopt vlot maar bij het terug opstarten vraagt hij extra software,de hp precisian scan LT kan hem niet vinden !!! Wie kan mij deze upgrade bezorgen?

Mvg.