HP ReWriter

vbimport

Hebben jullie het al gezien…

Bij Aldi een HP ReWriter 8X 4X 32X voor de belachelijke prijs van…FL 449

En mooier is dat zelfs een orginele versie van Nero 5.0 erbij zit…

Is dat lachen…hahahahahahahahaha

Bad//\a//

Welk model dan? 'K ga em morgen gelijk halen!

[This message has been edited by Wookie (edited 25 May 2000).]

vergeet niet dat ie maar 2mb buffer heeft!!!

en dat hp klote branders zijn.

Als je dan toch nog twijfeld kijk welke bevijligingen hij allemaal kan burnen met clonecd.

<<<<<<PLEX RULEZ>>>>>>

The MAzTER

gaat die samen met cloneCD ???

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by The MAzTER:
Als je dan toch nog twijfeld kijk welke bevijligingen hij allemaal kan burnen met clonecd.
<HR></BLOCKQUOTE>

Als ik op deze bij hardware kijk, dan zie ik dat ie net zoveel kan burnen als een Plex! Ik vind Plex ook beter maar voor zo’n spotprijsje!

'K ga proberen om morgen eerst die HP9200 te halen en dan de volgende dag in te leveren! Dan zeg ik tegen ze dat ik een verkeerde interface heb (of een andere term die die domme gasten van de Aldi toch nie begrijpen!)! Maar wat ze nie weten is dat ik m’n eigen HP 7200 in de doos heb gedaan! (die er nog helemaal nieuw uitziet!) Die gasten van daar kijken toch alleen maar of ie erin zit! Elke cd writer ziet er voor hun hetzelfde uit! En als er dan ook nog HP op staat vinden ze het allang best!
Dus duim maar voor me!

LaterS!

ga ik ook maar eens doen !!

aangezien dat mijn aandelen baantje verdubbelt zijn ga ik er ook maar een halen

en hp klote branders ?
schroef die dingen eens los en kijk wat er allemaal van hetzelfde in die rotzooi zit.

wat nou spotprijs ?? voor dat geld heb je ook een plex…en wie koopt er nou computer onderdelen bij de aldi ??

Ze waren al op bij onze Aldi!
En bij nader inzien heeft Xian eigenlijk wel gelijk! Want laatst zag ik ook een keer een add staan waar ze voor 500 piek een 8x plex aanboden!
Beter die eigenlijk! Want ik las net bij CloneClinic dat de 9100 ook niet van alle soorten beveiligingen een image kan maken en Plex kan dat wel!

hp zijn opzich goede schrijvers ( behalve hp8100+

waarom niet voor dezelfde prijs en snelhied een plextor kopen
voor iets minder als 400gld
en volledig compatibel met clone cd
overburnen ondersteund
wat moet je nog meer hebben voor die prijs

de lotto winnen zeker ( lol)