HP Officejet

Wie weet of de inktcartridge HP C6578A geschikt is voor de officejet HP psc 950 ??

thnx

http://www.hp.nl/products/multifunction_en_all-in-one/officejets/hp_psc950/pictures/psc950_ds_nle.pdf

Volgens mij is dat een oudere patroon.
De 78D is de nieuwe patroon met maar 19 ml, terwijl daarvoor nog patronen waren met meer inhoud, dat was volgens mij de 78A

De nieuwe High capacity patroon heet de 78ae, volgens mij de 78A opnieuw uitgebracht onder andere naam en natuurlijk hogere prijs.

Hai Da_taxman.

Het is juist omgekeerd. De nr. 78 38ml is een vervangende cartridge voor de “vroegere” nr. 78.

Volgens mij is het geen probleem om deze in mijn printer te gebruiken, hij is immers even groot van omvang als de C6578D.

Maar ik heb toch nog enige twijfel.

Originally posted by Danoontje291275
Het is juist omgekeerd. De nr. 78 38ml is een vervangende cartridge voor de “vroegere” nr. 78.

Dat zei ik toch… die nieuwe High capacity is de 38 ml patroon, en volgens mij is dat de oude paroon (die volgens mij de 78A heette) in een nieuw jasje, de 78ae…

Originally posted by Danoontje291275
Volgens mij is het geen probleem om deze in mijn printer te gebruiken, hij is immers even groot van omvang als de C6578D.

Formaat zegt niets…
De patroon uit de 700/800 serie van HP zal ook passen vermoed ik, maar werkt niet, maar dan zijn de typenummers ook helemaal anders (de cijfers, niet alleen de letters)

Ik denk dat het wel zal werken…maar geheel op eigen risico natuurlijk (ik betaal geen cent als het niet werkt :wink: )