HP Inkjet Cartridge

Hallo,

Heeft er iemand een lege HP C6578 driekleuren inkcartridge?

Alvast bedankt.

Als ie bedoeld is om na te vullen zou ik dat niet doen. Aangezien een lege catridge vaak al opgedroogd is en je hem dan heel moeilijk weer aan de gamg krijgt.

Ik zal even meer verduidelijken wat de bedoeling is.
Ik heb een HP 900 series printer. Ik heb daar een maand geleden een nieuw kleureninktpatroon ingestoken en alles werkte tot een tijdje geleden ik ineens altijd de boodschap kreeg wanneer ik wou afprinten dat het inktpatroon niet goed in de printer zat (terwijl ik er niet was aangeweest.)
Wat merkte ik nu op toen ik het inktpatroon uit de printer nam, dat op een deel plaatsen waar het inktpatroon contact maakt met de printer, deze contacten zwart waren uitgeslagen. Enkele contacten van het inktpatroon kon ik schoonmaken maar er blijven er twee over die ik niet proper krijg. (en hij blijft dus zeggen dat het inktpatroon er niet goed in zit)
Nu vroeg ik mij dus af ligt het nu aan de printer of aan het inktpatroon, en omdat ik niet van plan ben van weer eens 40€ uit te geven aan een nieuw kleureninktpatroon dat waardeloos wordt als het aan de printer ligt, zoek ik dus een leeg kleurenpatroon zodanig dat ik dat kan bijvullen en dan eens een tijdje proberen of ik hetzelfde probleem terug krijg.