Hp deskjet 890c

vbimport

vandaag een luide knal printer ontploft.zo wie kan mij een voedings gedeelte bezorgen van een 890c het nummer op de print is: model ps0068-0101 .of een schema
thanx.

ik kan je niet echt helpen:
-mijn hp 890c had ook problemen met zijn voeding (na juist 1jaar ja)
-de service na garantie bij hp suck*d zo hard dat ze mij (ik belde vanuit belgie) na een 20 minuten telefoneren doorverbonden naar amsterdam (wat een telefoonkosten)
het zou 300 gulden gaan kosten op zijn minst
-uiteindelijk heeft een technieker het gemaakt voor 30 gulden
-wat is nu juist het probleem met die printer
dat vraag ik eens aan die kerel of hij misschien weet welk onderdeel dat was

I HAD THE SAME PROBLEM AFTER 1,5 years.
cost my +/- 6000Bfr.(300 gulden)
HP works with a fixed price.
the cost of the printboard was 6500Bfr.
the price of pieces are more of
the price for repair.!!!
T’hats the way hp works.!!!

[This message has been edited by driverkeppe (edited 06 March 2000).]

inderdaad vandaag heb ik contact opgenomen met hp.het is slechts een kleine transistor die op de secundaire zit die de kortsluitng veroorzaakt,dat stukje kan ik blijkbaar niet krijgen (wat kost dat nou 200/300 bef).dus ik moet het volledige voedingsgedeelte kopen 3750 bef + btw + verzending .wie weet welke transistor ik moet kopen en plaatsen want de bestukkingsnr is mij onbekend.

Ook meegemaakt, maar mijn stond niet meer onder garantie, maar mijn computerverdeler heeft ervoor gezorgd dat ik “noppes” moest betalen, dat noem ik service, hij had die direct binnengegooid bij HP en een week erna had ik hem terug.

Is het TOEVAL dat nu juist de VOEDING
van vele hp890c’s stuk gaat kort na een jaar?

het is gewoon een feit de service van hp is zeker ondermaats reeds vele telefoons gepleegd.maar nog steeds weigert men de gegevens van de kapôtte ic bekend te maken.
nooit of te nooit doe ik nog beroep op die mannen.

I have a different experience! My 820Cxi broke down after a year and a month too, but after getting past the helpdesk and speaking to somone who could make a descicion, they repaired it for free! They came to get it and two days later they delivered it back, no charge!
I’am happy with HP’s service…

the problem is to find someone who can make a decision in Hp.
First some guy told me that my printer would be repaired for free.
Then when calling a second time to send the printer they said it would cost 300gulden.
Be consequent Hp.
Maybe it’s their service in the Benelux that just sucks big time.