Hp 8100+

vbimport

Hmmm mn eerste posting…

Maar ik vroeg me af of je een HP 8100 ook een soort van Upgraden kan met software van een “nieuwere” CDwriter, zoals dat wel kan met bv. een HP8250, zodat je sneller CDs kan branden wat nu maar op 4 speed kan.

laterz

Ik vrees dat dat helaas niet mogelijk is …

is nie mogelijk d8 ik

/me zit hier ook met die kutwriter :frowning:

er is wel een gehackte firmware waar je 80min cds mee kan fikken, dat ging 1st nie, als de cd langer was dan 78min ofzo kreeg je gewoon een lege cd met nix op dus je kon hem nog opnieuw gebruiken

Buy a Plex dude! :stuck_out_tongue:

Heb die writer ook eventjes gehad en ook hinder gehad van die 78min grens. Had er een copietje van een muziekcd’tje mee gemaakt en vlak voor de lead-out viel ie uit. Uiteindelijk heb ik de mislukte cd afgesloten en dus gerecupereerd met… inderdaad, een plextor…
Ben blij dat ik die HP nog heb kunnen doorverkopen voor 5000Bef, vooral omdat ik er zelf niets voor betaald had :slight_smile:

Er is een gehackte firmware update voor de HP8100I
deze gebruik ik zelf al een jaar
Hiermee kan je volledig 80 minuten branden
als je deze wilt mail me ff

overige firmware updates staan op http://www.ahead.de

idd die crack werkt perfect
gewoon

wel op eigen risico

Die patch heb ik al een poosje geleden erover heen gezet… en werkt idd perfecto!!
Maar ik denk dat het zolangzamerhand ook tijd is voor een nieuwe writer een Plextor denk ik… nog ff checken voor de juiste specs.

Thxs voor de reacties

laterz

Patch ontvangen.
Bedankt!

yeah die firmware hebk geloof ik al meer dan half jaar erop staan :slight_smile:

anders sux die writer nog meer :frowning: