HP 7500e onder W2000

vbimport

Heb een HP 7500e die onder W95 prima liep, maar die onder W2000 (met de nieuwe driver) alleen maar te lezen valt, en niet meer herkend wordt als burner (nier door Nero, ook niet door EZcd creator). Wie weet raad?

Elloy

Update van de drivers van de brander zelf al geprobeerd?
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpcd-write10789_swen.html

ja en dan kom je bij zo’n mededeling uit…strakke actie van HP :frowning:

The driver will allow the HP CD-Writer Plus parallel port drive to be recognized as a CD-ROM in Windows 2000. However, to use the HP parallel port drive as a CD-Writer, you will need to purchase software compatible with Window 2000. Click here for further information on purchasing software compatible with Windows 2000.

en:

7500e, 7510e External models
Download the driver update for external drives.
No - Firmware Compatible
$24.95 + Shipping

hp stond toch bekend om hun goede support :confused:

Originally posted by ZiSE

hp stond toch bekend om hun goede support :confused:

Klopt en gebruiksvriendelijkheid.

Maar je kunt niet verwachten dat er eeuwigdurende support geleverd wordt bij het uitbrengen van nieuwe besturingssystemen (deze brander is volgens mij al meer dan 2 jaar oud)

Daarbij kun je ook niet verwachten dat ze de hele software online gooien voor iedereen om te downloaden (arme modemgebruikers)…
Om zich valt het nog wel mee dan dat bedrag, maar het had best online gezet mogen worden…

Misschien is het probleem wel dat je Nero en EZCD erop hebt staan… ik roep maar wat hoor; bij EZCD kan je vanalles verwachten! (kutprog… ;))

Ik zou ff de nwste Nero alleen installen en zorgen dat je de nwste firmware voor je writer gebruikt! Kijk ook gelijk ff op je alle wel goed hebt aangesloten, nie dat er 2 apparaten als Master aan 1 kabel hangen ofzo! :wink: