Sorry jongens voor de late reactie maar ik heb hier een mega probleem @home.
Die gasten hebben het voor elkaar gekregen om de @home gebruikers onderling niet met elkaar in verbinding kunnen komen.
Dus met andere woorden bestanden via MSN kunnen niet worden verstuurd omdat het gewoon niet mogelijk is om een directe kabelverbinding met andere @home gebruikers, ik zeg dit nog maar een keer van het is toch van de zotte.Domweg vanwege veiligheids overweging was de uitleg.
Dus zijn wij gaan zoeken en kwamen we deze patch tegen.
Dat er in die patch een speed update zit (zo noem ik maar effe) wisten we niet maar na de geinstalleerde patch de download meter van www.mordax.nl bleek dat we een keer sneller zijn geworden. van daar mijn reactie eerder.
Het verhaal over die patch + download kun je hier vinden.
http://www.vanderplas-webs.nl/mikiu/main.html
Voor de prenium versie moet je betalen maar de gratis versie (die wij ook gebruiken) werkt die patch ook.
Ik weet alleen niet of andere gebruikers zoals chello of derden of hij daar ook werkt bij 1 persoon weet ik het wel dat hij daar niet werkt en die heeft chello mar goed dat betekent misschien niet dat bij een ander het wel zou werken.
Veel succes en plaats hier effe of hij werkt bij jou en welke provider ja bent aangesloten scheelt een hoop werk voor anderen.