Hou oud zijn de CDfreakers?

vbimport

Kan zijn dat zo’n poll al eerder geweest is (lijkt me eigenlijk vrij waarschijnlijk), maar omdat de search het nu niet doet en ik nix te doen heb en omdat ik benieuwd ben vraag ik het toch maar: Hoe oud ben je?

Ik ben 27 en NIET oud (tenminste in mijn ogen nog niet).
Ik kijk nog tekenfilms en game graag. Ik moet wel toegeven dat ik soms ook spelletjes speel en tekenfilms zie die niet echt geschikt zijn voor personen onder de 18jaar , maar dat zie ik eerder als een groot voordeel :slight_smile:

Mijn collega werknemenrs zijn over de 40 en da’s OUD. :slight_smile:

en nu kruip ik weer achter de geraniums in het tehuis om mezelf af te vragen hoe ik nog al weer heet en of ik ook kleinkinderen heb … waar is mijn sigaar en jonge klare ?

Originally posted by Mr. Belvedere
… tekenfilms zie die niet echt geschikt zijn voor personen onder de 18jaar , maar dat zie ik eerder als een groot voordeel :)…

Kijk eens aan: een anime/manga/hentai liefhebber! (So am I)

'k heb eergisteren EINDELIJK Akira Special Edition gekregen… vette filleeem ! ik had em natuurlijk als kleine otaku zijnde al een stuk of 15 keer gezien , maar wou deze gewoon op dvd hebben…

De normale edition van Akira heb ik geloof ik al 7 jaar (superfilm) en heb net 2 weken geleden pas (schande o schande) Ghost in a Shell pas gekeken (gedownload met Morpheus :)).

Tja…1 jaar nog maar??? Valt wel mee toch!!!

Zeggehhh… King D. - als ik jouw profile oproep zie ik dit:

WTF? :stuck_out_tongue:

Ik ben 16 jaren oud! (jajaja, ik zie ook wel dat ik bij de jongste hier hoor!)

Maar dat maakt me toch niet minder nuttig?!
of wel?!

:confused:

Dit is de link met allemaal poll’s en nog meer stuf die gehouden zijn hiero!

Edit:

Ik zie net dat ie in maintance is… jammers! Ut was wel de betreffende link!

Ben 26 geworden afgelopen 24 sept. en men zegt dat ik nog jong ben. (maar wel ervaren HehHehHeh, nu nog die fransaise ovetuigen op me werk :stuck_out_tongue: )

The Observer

ps. Iemand nog een paar gratis woordenboeken EN <-> FR of NL <-> FR weg tegeven :confused: :wink:

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik ben 16 jaren oud! (jajaja, ik zie ook wel dat ik bij de jongste hier hoor!)

Maar dat maakt me toch niet minder nuttig?!
of wel?!

:confused: [/B]
]

ik ben ook 16 :slight_smile:

Ik ben ook 16

Oud…?! je hebt zojuist 50% van de CDfreaks voor “Oud” uitgemaakt… Geeft niet hoor… (broekie!:p) Je komt pas kijken dus dan mag nog inschattings foutjes maken…

B.T.W. “Als je kinderen hebt ben je oud” d.w.z.: niet oud qua leeftijd, maar oud qua verantwoordelijkheidsgevoel (als je geen heroine junk bent, tenminste~:p :stuck_out_tongue: )

Tiswat…

21 dacht ik.

Originally posted by Marsz-=FX
Oud…?! je hebt zojuist 50% van de CDfreaks voor “Oud” uitgemaakt… Geeft niet hoor… (broekie!:p) Je komt pas kijken dus dan mag nog inschattings foutjes maken…

Ben zelf alweer 22 jaar, 9 maanden en 22 dagen. Da’s ook bijna oud, toch?!? :stuck_out_tongue: Ik dacht alleen dat het merendeel hier way jonger was en ik vroeg me toch af hoeveel jonger. Blijkt dat het CDfreaks forum toch een aardig rijp publiek heeft! (dat aardig snel op z’n tenen getrapt is wat dat “oud” betreft :p)

ben 25 ben ik nu ook oud :confused:

Verdomme…

[mental note]
Volgende x iedereen ouder inschatten…
[/mental note]

Oud, Overrijp wat’s the diff… :stuck_out_tongue:

Ik voel me niet oud dus ik ben niet op me teentjes getrapt… Hoewel… “Teentjes”, zeg maar gerust “kazige ~ouwe ~manne~ poten”!:stuck_out_tongue: Ja…, Ouderdom komt met gebreken heh… :wink:

Kortom; ik ben liever oud dan volwassen!

Originally posted by Wookie
[B]Dit is de link met allemaal poll’s en nog meer stuf die gehouden zijn hiero!

[edit]
Ik zie net dat ie in maintance is… jammers! Ut was wel de betreffende link!
[/edit] [/B]

http://nbf.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=30694

Mu_zik is 32 jaartjes oud, ben ik nu 1 van de oudste ? ? :smiley: