Hou CD-FREAKS Dutch Forum schoon

vbimport

Hier wordt ik echt boos van!!!

Wie is het mij eens die gekke lui moeten gewoon ophouden met domme dingen vragen, deze forum is geen kleuterklas als je niks te doen heb ga gewoon iets anders doen dan alleen die K*T dingen typen. En laat dan de ruimte voor de mensen die echt problemen met PC hebben

Greetings:

IceCOOL

Hier ben ik het ook mee eens !!!

Ik ben het er ook helemaal mee eens.

Schoonmaak bedrijf Admin, tot uw dienst…

regards

Ik help, maar als je soms ziet wat voor iets ze hier posten, je zou nog gek worden als het ware

volledig mee eens!!!
Maar laten we daarmee ‘leken’ niet afschrikken om een vraag te posten. Zelfs uit op het eerste zicht idiote vragen kan iedereen iets leren. Maar het is waar dat hier de laatste tijd nogal wat flauwekul gepost wordt die hier totaal niet hoort. Daartussen moeten we telkens maar informatie en vragen filteren… misschien eens tijd om een ‘DUTCH VARIOUS’ of ‘DUTCH GOSSIP’ forum te starten ??? Iedereen wil wel eens wat gezeik kwijt…

Ik ben het er ook mee eens, maar als iedereen dat nou weer gaat lullen dan krijgen we weer z’on gezeik over dit onderwerp
Dus, vanaf nu aan serieus

mmmmm denk je nu echt dat iemand daar naar gaat luistern, ze blijven toch gewoon crap poste (ergste is dan nog wel dat wij op die carp antwoorden )

en als ze daarmee gedaan hebben komt er nieuwe soort iritatie nml lineflood zoals dit:
LINE FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

wat dus de ganse HTML structuur fucked up maakt en de topic uitrekt

Srry de verveling sloeg toe

[This message has been edited by Redneck (edited 28 March 2000).]

Je weet wat ze zeggen…

Een beter forum begint bij je zelf

.me signing off

-= Tha Freaks come out =-
Prutser
http://prutsers.cjb.net
http://spediafake.cjb.net

Prutser je hebt volkomen gelijk

toch geestig he ,als er zich iemand bekommert over de sukkelaars.wat zijn ze streng zeg .alhoewel ik moet toegeven laat de cd freaks wat het ooit geweest is gewoon puur en goed,en keep the crap out
thanx.

Een beter forum begint bij jezelf ?

hmm …

hmm …

Wat lopen jullie nou te zeiken? Als jullie een " goed " forum willen maken zonder posts van leeken, waarom posten jullie zelf da niet constant " goeie " berichten?

maybe omdat we het te druk hebben op jullie vragen te antwoorden?

en ons ondertussen wel vermaken met te chatten op freaks channel waar de massa nog niet bereikt heeft

enne, je hebt topics en je hebt domme topics, kijk maar zelf ff rond wat voor gelul hier soms gepost wordt, zonder iets van vraag of info in, gewoon zever

Amen!