Hotmail?

vbimport

Nadat ik bij hotmail mijn naam en password heb ingegeven wordt mijn scherm blauw en staat er dat het systeem bezet is.Ik geraak niet meer binnen bij hotmail.Wat kan ik hieraan doen?

Thanks

Quis Evadet

Ik kan niet meer op MSN inloggen (al 2 dagen). Wat doe IK verkeerd?? Kan wel inloggen bij Hotmail…

Gister kon ik nog wel op msn, vandaag ook niet meer, ik kan nog wel bij hotmail inloggen.
Zal vanzelf wel weer over gaan.
msn heeft wel vaker storingen.

hier is MSN ook down :(:(:frowning:

Hier werkt het ook niet.
Lang leve Microsoft.

:confused:

heb de standaard versie van msn die in windows ME zit nooit geupdate en geen problemen anders probeer je mail gewoon binnen te halen via outlook express

Ik kan ook al niet inloggen met MSN maar dat is een beetje offtopic

donfrabrizio2 je systeem kan ook bezet raken doordat je teveel toepassingen geopend hebt. Probeer het anders eens als je maar een toepassing hebt lopen. Dat zal dus wel internet Explorer wezen.

Het wil ook wel eens helpen om je pc opnieuw optestarten…

NEE tegen cdz :stuck_out_tongue: ?
Yez restart eens :slight_smile:

Zo offtopic is het niet… …Microsoft: Hotmail: MSN… …allemaal 1 pot nat :slight_smile:

Ik kom hotmail via internet nog wel in, maar MSN doet het bij mij niet…

is kut dat k MSN niet op kan komen… …kan ik weinig doen; ICQ vindt ik steeds meer sucken… …Me loves MSN… …alleen het is van M$ en nu dus down :frowning: :frowning:

Originally posted by donfrabrizio2
[B]Nadat ik bij hotmail mijn naam en password heb ingegeven wordt mijn scherm blauw en staat er dat het systeem bezet is.Ik geraak niet meer binnen bij hotmail.Wat kan ik hieraan doen?

Thanks

Quis Evadet [/B]

het lijkt me sterk dat je alleen bij hotmail een BSOD-tje krijgt? Tenzij je Explorer gewoon fucked up is…draai je ME toevallig?

msn was vandaag héél even up. Nu weer down :frowning:
mail gewoon via www.hotmail.nl binnenhalen. geen probleem

Originally posted by Totibbs
msn was vandaag héél even up. Nu weer down :frowning:
mail gewoon via www.hotmail.nl binnenhalen. geen probleem

Hotmail.nl is volgens mij gewoon een redirect (doorlink) naar Hotmail.com … wat overigens het prima doet hierzo. Hotmail naar mijn weten nie down geweest deze week en ik tjek redelijk vaak! :stuck_out_tongue:

Nou volgens mij kwamen die stroringen door het Upgraden van de MSN Servers en lag het probleem niet bij de Hotmail servers
maar bij die MSN servers want zoals Wookie al zij je kon nog gewoon via Outlook of Hotmail je E-mail lezen/downloaden.
Ik raad nog eens even IEDEREEN aan een hotmail account in OUTLOOK te maken en af en toe te backuppen(inverband met verlies aan contactpersonen)zie foto

Helaas gebruik ik Outlook 2000, dus contact backuppen zit er niet in, tenzij ik meerdere mailclients gebruik, maar daar heb ik geen zin in…nu al irri genoeg met 3 pcs tegelijk meel halen enzo :stuck_out_tongue:

mensen die je nodig hebben sturen je toch wel een msg… …de andere figuren heb je vast niet nodig, of weet je t meeladres wel van…