Hotmail

Ik ben door iemand zeer genaaid en wil graag even in zijn mail kijken (LET OP: HET IS GEEN CD FREAKS MEMBER! NIET EENS IEMAND UIT HOLLAND!). Ik heb zo’n hotmail hack progje gedowned, maar deze werkt niet omdat hij blijft vragen om winsck.ocx! Weet iemand hoe ik bij diegene in z’n mail kom? Of hoe ik winsck.ocx geregistred krijg?
Greetz…

PS. Als een van de TheDuke vind dat deze topic ongepast is vind ik het geen enkel probleem als ie gesloten word ofzo!

Dat kan met een javascript in een mail. Ikzelf weet niet hoe dit moet maar als je wil kan ik het nog eens navragen?

wat voor een progje is dat PaThFiNdEr(en waar kan je het downen:-)?

greetz

kingjw

Graag jojk, als je dat zou kunnen mailen!
en kingjw check your mail!
Greetz…

wat je ook kan doen, sommigen trappen daar wel in, een hotmailadres openen zoals: admin@hotmail.com of passwords@hotmail.com
dan maak je met outlook ofzo een MsnHotmail mailtje, waarin je zegt dat hotmail problemen heeft met hun server ofzo, en dat daarom iedereen zijn login en pass moet mailen d.m.v. reply.
als je een voorbeeld mailtje wil kan da ik heb er wel 1.

–> BTW, waar kan ik die hackzooi voor hotmail downloaden ?

Gegroet Enterthedre, als je mij zo’n voorbeeld mailtje zou kunnen sturen graag! Enne die website kijk uns op: www.blackcode.com of www.wi2000.org
Greetz…

Voor winsck.ocx moet je windows opnieuw installeren. werkt bij mij wel. En kun je misschein dat programmatje sturen. Ik zou datgraag will;en hebben.PLease. Adres is: donk@home.nl

Thnx
RMX

Je moet eerst zelf een homail account hebben, om een andere account te
kunnen cracken moet jij, VANUIT die hotmail account een mailtje sturen
(dit moet omdat hotmail kijkt of jij een geldig ‘member passport’ hebt)
je moet het mailtje sturen aan:

cgi_command_server@hotmail.com

Je moet GEEN subject invoeren.

En in het bericht zelf (de body) moet je het volgende invoeren:

usr/local/perl5/bin/forgotpass?c121=/etc/memb/local/yfj39484k3j34,?=<JE_EIGEN_USER_NAME>,pwd=<JE_PASSWORD>,/local/cgi-bin/u ser_name?<JE_SLACHTOFFERS_LOGIN>,/local/cgi-bin/usrlvl?5,alias=staff;

Op de site waar ik dit heb gevonden stond dat deze manier werkte omdat
je op een van hotmail’s cgi-servers commando’s can geven aan de server,
en op die manier jezelf voor doet als een ‘staff-member’ en daarom krijg
je het password…

Nou hoop ik dat je er wat aan hebt.

Grtz,

-=ZyPHER=-

[This message has been edited by -=ZyPHeR=- (edited 13 April 2000).]

-=ZyPHeR=-, is in je scropt JE_SLACHTOFFERS_LOGIN iemand’s login naam met @hotmail.com of alleen iemand’s loginnaam?

greetz

kingjw

Volgens mij moet je wel oppassen met deze dingen want die cgi_command_server@hotmail.com kan ook gewoon iemand zijn en dat hij dan jouw password heeft en de boel gewoon probeert op te lichten

Jongens, jongens…DENK nou eens een keer na! De hier genoemde methode is absolute flauwekul. Je eigen password invullen?? yeah right! Die code eromheem lijkt wel stoer, maar dat is alleen om het ‘echter’ te laten lijken.

Het adres CGI_COMMAND_SERVER@hotmail.com is gewoon van een één of andere nerdo!

uhm…flauwekul??
Leg mij dan is uit hoe het komt dat ik van alle 5 de gozers waarmee ik het probeerde het goede,werkende password terug gemaild kreeg.

Grtz,
-=ZyPHeR=-

snoopy en richard als je het niet vertrouwd create een hotmail account, probeer het en zie wat het doet, toch voor niks createn, dus, proberen kan je altijd als ie nu je pass heeft so what is toch een temp mail creation

enne dit heb ik ook al gelezen op verschillende sites over hotmail hacking dus ik denk wel echt niet dat die ‘iemand’ als persoon ze allemaal weet dus is maybe wel echt van hotmail, trouwens dit is al zeeeeeer lang geweten ± 1 jaar al, dus verwondert mij dat hotmail er nog steeds niet op gevonden heeft dan

Hoewel ik er dus niet in geloof, heb ik het dan toch maar getest. En het werkt NIET. Maar dat was dus te verwachten.
Ik zal het sterker vertellen het cgi_command_center adres is van -=ZyPHeR=-. Hij is namelijk degene die de tip gaf en hij vertelde ook dat het werkte… ja ja.
Maar goed -=ZyPHeR=- als dat niet zo is -wat ik dus sterk betwijfel- daag ik je uit om het adres cdfreakstest@hotmail.com te hacken. Wedden dat het niet lukt??

Dus nogmaals naievelingen TRAP NIET IN ZULKE ONGEIN !

Overigens mag een ieder ander ook proberen cdfreakstest@hotmail.com te kraken. Veel plezier er mee.

hej hej hej
we gaan nu ff niet cdfreaks hacken he!
hack dan een ander email adres

Zzzzzzzzzzzzzzz

[This message has been edited by DTPchucky (edited 15 April 2000).]

DTPchuckey : je gaat je gaat je gang maar.

Maar even over die hotmail discussie:
Ik wilde alleen maar iemand helpen, en omdat het met onze vijf accounts werkte ga ik er gewoon van uit dat het bij iedereen werkt. (wat ik wel vergat te zeggen is dat het 1 of 2 dagen kan duren voordat je het password toegemaild krijgt.

Sorry -=ZyPHeR=-, ik heb het zelf ook geprobeerd zonder succes, dus ik dacht dat het een grap van jou was om andermans Hotmail te lezen…

Moet je trouwens de haakjes bij <JE_EIGEN_USER_NAME> laten staan? Misschien dat het daarom bij mij niet is gelukt

Waar heb je trouwens deze truk vandaan?..

[This message has been edited by DTPchucky (edited 15 April 2000).]

Test

cartman_cdz : Dit is niet een adres van de CDFreaks.
cdfreakstest@hotmail.com heb ik gisteren eigenhandig aangemaakt.

enneh: -=ZyPHeR=- Zullen de CGI servers van hotmail zo traag zijn ?? Dacht het niet. Dit biedt eigenaar van CGI_COMMAND_SERVER (jij?) de tijd om z’n mail te checken…
Maar je durft de uitdaging niet aan dus, begrijp ik.
Tjonge jonge, dat ik hier nog zoveel tijd in steek
Nogmaals: Geloof deze ‘trucks’ om hotmail te kraken NOOIT.