Hotmail weer traag!

vbimport

Heb de afgelopen dagen veel problemen met Hotmail!
Kan geen files als attach versturen, soms nie eens een reply sturen! En nu nie eens een mailtje openen! :frowning: (maat vol... ff posten!)

Zijn er nog meer mensen die dit ondervinden?

je aantal mails in je inbox laag houden doet wonderen
ik had hetzelfde probleem toen er 700 kleine mails inzaten, effe serieus in gekuist en probleem was opgelost.
misschien heb je er iets aan?

greetz

Werk altijd via Outlook Express met Hotmail, zelden tot nooit problemenā€¦

Originally posted by ^scooby2^
[B]je aantal mails in je inbox laag houden doet wonderen
ik had hetzelfde probleem toen er 700 kleine mails inzaten, effe serieus in gekuist en probleem was opgelost.
misschien heb je er iets aan?

greetz [/B]

Staan 3 meeltjes in! Normaal nooit problemen met Hotmail maar nu is ut knudde! :frowning:

Originally posted by Da_Taxman
Werk altijd via Outlook Express met Hotmail, zelden tot nooit problemenā€¦

ik werk ook via outlook met mijn hotmail adressen , maar van 1 van die adressen kan ik niks binnen halen erg vreemd aangezien het met de andere wel gaat

Originally posted by bmad

ik werk ook via outlook met mijn hotmail adressen , maar van 1 van die adressen kan ik niks binnen halen erg vreemd aangezien het met de andere wel gaat

sja het staat uiteraard op verschillende servers heh Wookie, dus dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan capaciteitsproblemen op die server waar ook jouw adresje opstaat! :eek:

Hotmail is WEER gekraakt dus ik zou er niet zoveel persoonlijke emails naar toe laten fietsen.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Hotmail is WEER gekraakt dus ik zou er niet zoveel persoonlijke emails naar toe laten fietsen.

[/B]

wanneer? en hoe weet je dat? en wat heeft dat met servercapaciteit te maken?

Mischien moet je eens mijn nieuws posten op de ned talige site van Cdfreaks nl lezen daar heb ik al 2 keer deze week melding gemaakt dat hotmail gekraakt is.

Originally posted by RDJ
Mischien moet je eens mijn nieuws posten op de ned talige site van Cdfreaks nl lezen daar heb ik al 2 keer deze week melding gemaakt dat hotmail gekraakt is.

zal der aan denken, maar het meeste interessante nieuws komt ook altijd op tweakers vandaar dat ik daar eigenlijk altijd check voor nieuws en niet op cdfreaks.nl :wink:

Hotmail-account tijdelijk niet beschikbaar

Onze excuses, maar je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze vertraging is niet op de volledige site van invloed en is ook niet slechts op je account van betrekking, maar de machine waarop je accountinformatie staat, is tijdelijk niet beschikbaar. Wij verwachten niet dat deze vertraging veel langer zal duren, dus blijf je accountstatus controleren.
Wij doen ons uiterste best om je account weer zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij stellen je steun zeer op prijs en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Nu wordt het helemaal mooi :frowning:

HAHA; GENAAID!
hopen dat IK dat probleem niet hebā€¦ ā€¦hotmail sux BTW, maar toch gebruik ik hetā€¦ ā€¦stupid me :slight_smile:

Originally posted by Thijs
[B]

Nu wordt het helemaal mooi :frowning: [/B]

sja ik gebruik meerdere accounts en moet zeggen dat ik die melding ook meer dan eens ben tegengekomenā€¦ik gebruik meestal hotmailadressies voor spammail dus boeit het mij verder ook nieā€¦:stuck_out_tongue:

Een vriendin van me kon vorige week 3 dagen lang weer eens geen gebruik maken van Messenger maar hotmail deed het wel. Wat zitten die lui daar toch te knoeien?!

Originally posted by the_Matrix
Een vriendin van me kon vorige week 3 dagen lang weer eens geen gebruik maken van Messenger maar hotmail deed het wel. Wat zitten die lui daar toch te knoeien?!

ik weet het ook niet, maar ik weet dat ze natuurlijk wel een redelijk groot ā€œklantenā€-bestand hebbenā€¦en sja hoe meer usersā€¦hoe meer kans dat er iets plat gaatā€¦ennuh ik kon vandaag ook niet normaal messagen met MSN :mad:

Zo snel loopt hotmail niet vast hoor , het loopt namenlijk op unix servers :slight_smile:

Zo snel loopt hotmail niet vast hoor , het loopt namenlijk op unix servers :slight_smile:

D8 het toch niet Mr. Belvedere!!!

check het hier maar es :cool:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

D8 het toch niet Mr. Belvedere!!!

check het hier maar es :cool: [/B]

Verrek ! Toch weer IIS WIn2k ā€¦ :eek:

mijn nederige excuses :o

maarja , nu is het geen wonder waarom ze zoveel gekraakt worden he ? :stuck_out_tongue:

[B]

Verrek ! Toch weer IIS WIn2k ā€¦ :eek:

mijn nederige excuses :o

maarja , nu is het geen wonder waarom ze zoveel gekraakt worden he ? :stuck_out_tongue: [/B]

Hahaā€¦sja geloof wel dat ze een tijd terug een keer op Unix waren overgegaan, maar nu al flinke tijd op Windhoosā€¦sja opzich wel logisch idd dat ze nu zo vaak gekraakt wordenā€¦iedere keer wel weer een andere leak die gevonden wordtā€¦:stuck_out_tongue: