Hotmail messenger hack

vbimport

Ik heb de voorbije tijd hier al geregeld links voor proggies gezien om onder meer in icq te kunnen zien welke van je contactpersonen op invisble staan. Bestaat er ook zo een proggie om te zien wie jou in hotmail messenger geblokkeerd heeft???

'k weet niet
bestaat dat dan wel voor icq ?

ja carlo

http://link.box.sk/link.php3?rid=32794&url=http%3A%2F%2Fnewdata.box.sk%2F2001%2Fjan%2Ficqunhide.zip

maar niemand een voor messenger??

mmmz leuk programma

bij mie staat toch iedereen op online
oftewel invisble maar dan sta
ik nog op hunne vissble lijst

maja
wie weet komt zo’n progie eens van pas

Over het algemeen is er een reden voor als mensen invisible staan…
Is het zo belangrijk om te weten of iemand toch online is, je kunt toch wel een berichtje sturen en die persoon die leest dat dan vanzelf wel als deze online (ook wanneer invisible) is…

Respecteer dat toch gewoon…(of ben ik nu zo vreemd? :wink: )

Je hebt gelijk hoor Taxxie. Dat vind ik ook, dus zo vreemd ben je niet. :slight_smile:

awel, daar ben ik het nu niet mee eens…dat je je volledig invisble zet voor iedereen omdat je wel wil weten wie er allemaal op zit maar dat je voor de rest ongestoord wilt surfen ofzo, dat kan ik nog aannemen

maar dat je , zoals in messenger, doelbewust mensen tijdelijk blokkeert dat vind ik dikke zever. Je kan bij het begin deze mensen al dan niet accepteren, en als je van plan bent er toch niets tegen te zeggen, dan accepteeer je ze gewoon niet he…en als je druk bezig bent en niet gestoord wilt worden, dan zet je je op ‘ben zo terug’ of ‘bezet’ en dan begrijpen de mensen dat ook. Maar dat blokkeren…sorry vind ik kinderachtig…of ben ik nu zo vreemd??

Dank je Mootje :wink:

Joris, ik ben het deels met je eens. Als je met mensen niet wilt communiceren dan moet je ze niet accepteren. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt is het ieders volste recht om jezelf privacy jegens bepaalde personen te gunnen. Als iemand eenmaal geaccepteerd is dan blijft dat zo (bij ICQ in ieder geval wel voor mensen die keurig hun buddylist backuppen), terwijl je misschien helemaal geen behoefte meer hebt om met die persoon te communiceren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je op een bepaald genoeg hebt van mensen en die dus niet wilt laten weten wanneer je online bent. Dit is hetzelfde als met een antwoordapparaat als je wel thuis bent maar gewoon geen behoefte hebt om iemand aan de telefoon te hebben, je kunt dan altijd nog opnemen tijdens het inspreken van die persoon als het iemand is die je toch wel wilt spreken.

Gun de mensen hun privacy en het recht om te beslissen over wie ze wel en wie ze niet willen spreken, waarom moet iedereen toch altijd alles van de anderen weten…dit zijn zeker ook de mensen die niet geabonneerd zijn op de roddelbladen, maar wel altijd weten wat er in staat (of gewoon geabonneerd zijn).

Maar ja…waar maak ik me druk om… :wink:

Okok, ik wil mij dan wel bij de meerderheid neerleggen, he tis inderdaad wel mogelijk dat mensen opeens beu beginnen doen en dat niet waten ten tijde van de acceptatie, maar dan kan je ze nogaltijd wissen ook natuurlijk

Nu mijn vraag was of eon programma bestaat
Als mensen hier achter een crack ofzo vragen, dan kan ik ook beginnen zeggen dat het niet de bedoeling is om een spel te cracken enzovoort…en das net dezelfde discusie die kan gevoerd wordenover het al dan niet kunnen opsporen van het invisible staan, want das ook niet de bedoeling van ICQ

Nu ja, k zal dan maar aannemen dat zon proggietje niet bestaat he :frowning:

Joris,

Let maar niet teveel op mij hoor…Ik geef graag mijn mening over zaken, zet mensen graag even aan het denken.
Ik weet ook wel wat voor vragen hier gesteld worden en welke antwoorden gewenst zijn, en als ik iets dergelijks had dan zou ik dat ook echt wel laten weten, maar wilde gewoon even deze discussie opstarten, gewoon even moraliserend doen (dat wil niet zeggen dat ik niet achter hetgeen ik gezegd heb sta, maar verwacht ook niet dat iedereen zich naar mijn normen en waarden conformeert) :wink:

Zo’n hack als je zoekt zal er vast wel zijn…ergens

??? ja ergens ,ma waar is ergens nu,ik zou ook wel eens willen weten wie mij ni online wil zien :frowning: dus mensen die “ergens” weten zijn post dan de link of pm het mij…
grtz

TM,

Intelligentie vereist intelligentie.

Ave!

idd vinnik lame progies die mensen staan niet voor niets op invisible en je kan toch altijd een bericht sturen zoals da_taxman zegt. :frowning: