Hotmail in oulook

Ik heb het hier al eens gelezen maar weet niet meer hoe het moet. Er was een manier om hotmail emails binnen te halen via Outlook Express.

Hoe kon je dit ook alweer doen?

Kan je toch gewoon instellen in OE?! Op een gegeven moment vraagt ie of je een emailadres wilt invoeren en dan kan je daaronder toch ook Hotmail aangeven?!

Extra->Accounts->toevoegen

Daar je naamstelling invoeren, E-mail adres invoeren (of aanmelden nieuwe Hotmail account)

Als je een hotmail adres invoert worden de overige instellingen automatisch ingevoerd.

Login en password invullen en klaar…

dat bedoelde ik ja! :wink:

bedankt , gelukt

dit lukt helaas niet met outlook 2000
weet iemand hoe dit wel gaat in outlook 2000

greetingz

drpeer

Originally posted by Da_Taxman
Als je een hotmail adres invoert worden de overige instellingen automatisch ingevoerd.

Dus ook de pop en smtp server worden ingesteld?

Originally posted by G@M3FR3@K
Dus ook de pop en smtp server worden ingesteld?

Als het goed is wel, want de Hotmail account werkt niet met SMTp en POP3, maar met asp scripts van die website.
http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp

Met Outlook2000 is dit niet mogelijk, no need trying!
Geloof dat het wel mogelijk zal gaan zijn met Office XP, maar tot op heden is het alleen mogelijk in Outlook Express (en dan niet in oudere versies)

Dank u voor de uitleg maar ik heb Outlook 2000 dus jammer maar dat werkt niet. Ach ja gewoon inloggen kan ook :slight_smile:

Outlook Express zit standaard in Windows…

Als het niet geïnstalleerd is dan moet je die via de Windows Setup (start-> instellingen -> configuratiescherm -> software -> windows setup) toevoegen…

Maar ja, als je geen Windows gebruikt dan zit er niets anders op dan met browser in te loggen (denk namelijk neit dat MSN messenger werkt dan, die geeft ook aan als er mail is op je Hotmail account)

Hotmail kan je niet meer openen in outlook express, alleen als je van een free hotmail account upgrade naar hotmail plus dan werkt het weer. Echter voor deze service moet je 19,90€ betalen per jaar.

Dat lukt dus wel degelijk nog.
Ik heb 3 gratis hotmail adressen en ik haal ze allemaal binnen met outlook express.

Lukt niet meer in alle versies van OE…

En dit is wel erg oude topic die omhoog gehaald wordt… :wink:

Ligt het probleem bij OE of bij Hotmail? Ik heb idd onlangs wat gelezen over het afsluiten van OE-access voor de free Hotmail accounts. Ik kan me echter niet zo goed voorstellen dat MS dat durft door te zetten, aangezien Google’s GMail net met deze optie aan het experimenteren is.

In Outlook 2003 werkt het iig zonder problemen (nja, alleen de problemen die Hotmail in Outlook altijd heeft).

Oeps, inderdaad nu zie ik het.
Topic is al bijna 4jaar oud:)