Hotmail en XP

vbimport

Werken Hotmail en Windows XP niet samen, of ligt dat aan mij.

Kan niet inloggen via www.hotmail.com, en via Outlook Express ook niet.

Zij hier meerdere problemen mee???

GTZ WijB@

Werk momenteel zelf niet met XP maar win XP heeft geen exclusions op url’s. Maar als je Office XP bedoelt dan ligt de zaak wel wat ander maar hotmail mag geen probleem zijn. Als je Office 2000 draait maakt het niets uit of je XP draait of win 2000 (toch niet voor uw probleem)

Je moet outlook maar eens installeren in plaats van outlook express. Momenteel werk ik ook met outlook express 6.0 (versie van XP) en die doet het prima

Ik heb altijd met m’n XP kunnen connecten met Hotmail, maar sinds gister lukt het nie meer! Heb het nog niet op met een ander OS geprobeerd maar denk ook nie dat het aan XP ligt! :wink:
Hotmail zal wel down zijn, of niet? (iemand?)
Anyway, kon net ook nog niet connecten met Hotmail! Kan dus de page helemaal niet bereiken hè! :frowning: (kutzooi!)

ik heb geen problemen met hotmail en XP.
Wat ik wel heb is dat ik mijn mail ven hotmail altijd dubbel krijg??

Ik kan inmiddels ook weer gewoon inloggen! :wink:

Snowie: moet je tegen je vrienden zeggen dat als ze je mailen dat ze dan maar 1x op send moeten drukken! :wink:

Het is me ook gelukt, op een of andere manier werkte mijn oude password niet meer, heb ff pw gechanged, en nu doet ie het weer.

Vreemd allemaal…

THX 2 U all

GTZ WijB@

Originally posted by Wookie
[B]Ik kan inmiddels ook weer gewoon inloggen! :wink:

Snowie: moet je tegen je vrienden zeggen dat als ze je mailen dat ze dan maar 1x op send moeten drukken! :wink: [/B]

nu ben ik niet mee?