Hotmail doet vaag over post van CDFreaks

vbimport

Ik krijg bij hotmail steeds te zien dat als ik een bericht krijg van the club, dat het junkmail, oh het is junkfood en bulkmail, dus bulkmail, en dat ie dat dus in een andere map plaatst. Ik krijg dus bijna geen berichten meer binnen, ik zie net dat er een stuk of 1o-15 in staan…

Raar maar waar. Iemand met hetzelfde probleem…?

En ik kan ze er ook niet vanaf halen van die bulkmail lijst…

Dat kan komen omdat er meerdere afzenders in staan, die optie van Hotmail verplaatst gelijk al die mails naar die folder…

Ook met een redirect wil het nog wel eens zo werken…
Ik dacht dat je in Hotmail ook in kon stellen welke mails (afzender etc.) daar niet onder vallen (mail filtering rules)

pcies Smart@$$ je kan gewoon instellen dat het geen Junk/Bulk-mail is door simpel het adres te selecteren en klikken dat het geen junk/bulk-mail is…

Ok, dat weet ik ook wel, maar er wordt dus geen mail adres meer toegevoegd aan de berichten. Ik krijg alleen de tekst “Club CDFreaks Mailer” te zien. En als ik wil reply-en, zegt ie dat ie geen adres heeft en kan ik hem dus niet van de lijst afgooien…

iemand anders een idee?

Originally posted by eMiNeM
[B]Ok, dat weet ik ook wel, maar er wordt dus geen mail adres meer toegevoegd aan de berichten. Ik krijg alleen de tekst “Club CDFreaks Mailer” te zien. En als ik wil reply-en, zegt ie dat ie geen adres heeft en kan ik hem dus niet van de lijst afgooien…

iemand anders een idee? [/B]

vraag ff aan een @- die erover gaat wat het afzenderadres is van cdfreakspostreply en die dan in de uhhh non-junkmail zetten…of gewoon als adres invoeren…denk dat hotmail em dan wel ziet als non-junk! :slight_smile:

je kan het ook van de andere kant bekijken:

nu worden al die mailtjes van club cdfreaks gescheiden van je ‘gewoone’ mailtjes!

ik zou het alleen maar een voordeel vinden!

Originally posted by Murphy23x
[B]je kan het ook van de andere kant bekijken:

nu worden al die mailtjes van club cdfreaks gescheiden van je ‘gewoone’ mailtjes!

ik zou het alleen maar een voordeel vinden! [/B]

sja daar heb je toch ook folders voor? en ik geloof dat als ze in je junk staan en hotmail vind dat je genoeg space op hun server inneemt…eerst de meel daaruit elimineren dus niet echt leuk dan! :eek:

Lukt het ook niet via:
Options -> Custum Filters

En dan:
If Subject contains

Waar je natuurlijk bij … moet invullen wat er altijd in subject staat als je mail krijgt…

Als iemand zijn of haar e-mail adres heeft geblokkeerd kun je niet replyen. Als het e-mail adres niet geblokkeerd is dan weet ik het niet zeker. Om traffic te sparen is mailen via het forum uitgeschakeld dacht ik…maar dat moet je aan Domin8tor vragen, of MP|3, die zijn de enigen die (nog) in de backend kunnen.

Ik heb het ingesteld zoals Da_Taxman het heeft besschreven, en ik kijk wel. Maar ik kreeg nou ook geen update van deze thread. Normaal krijg je wel een mailtje van : Er is gereageerd bla bla bla…

Nou ja, iig bedankt voor de aanwijzing en ik kijk wel of het werkt. Zal vast wel denk ik…

greetz,
eMiNeM

wees blij dat je mailtjes krijgt ik krijg ze helemaal niet meer ook niet in junkmail

Ik heb ook trubbels! Kijk hier maar!

Ik krijg ook helemaal geen mailtjes meer, erg kl****

The Observer

Originally posted by Da_Taxman
Om traffic te sparen is mailen via het forum uitgeschakeld dacht ik…

Zou dit de reden kunnen zijn dan???
Of leest niemand verder dan zijn eigen neus lang is?

Sorry hoor… smartass…:wink:

Originally posted by Smart@$$
[B]

Zou dit de reden kunnen zijn dan???
Of leest niemand verder dan zijn eigen neus lang is? [/B]

volgens mij bedoelen ze hier mee dat je niet meer rechtstreeks naar iemand kan mailen maar eerst zijn mail adres moet vragen