Hotmail account importeren in Outlook 2000

vbimport

Hoe kan ik mijn hotmail account verplaatsen van outlook express naar Microsoft Outlook 2000?

Ik wil een keer van die outlook expres af en heb dus al een paar accountjes verplaatst maar mijn hotmail accounts werken niet echt goed omdat ik de popservers niet heb. Ik kan ze ook niet vinden op hotmail.com

Weet iemand anders ze misschien.

BTW mijn smtp server weet ik wel natuurlijk :smiley:

:wink: —=== Gekopieerd/Geplakt ===— © 2001 baggeraar

Open Outlook Express
Klik op Hotmail - Postvak In
Klik op het eerste bericht
druk de SHIFT toets in, klik op PGDN
rechtsklikken met de muis, kies naar map verplaatsen (of kopieren)
Kies een map (lokale map), of maak eerst een nieuwe aan met bijv. de naam Hotmail.
Ga als dit klaar is op die map “Hotmail” staan links in het venster
Kies Bestand, Exporteren, OK, Geselecteerde mappen, “Hotmail”, OK.
Start Outlook 2000, Kijk in de map Hotmail !

voila.

Steeds als je belangrijke berichten in je Hotmail krijgt verplaats je die nu naar de Lokale Map Hotmail, en Exporteer ze naar Outlook 2000 zonder deze te starten.

Om nu van ALLE mail een makkelijke backup te maken naar bijv. tape/cdrw:

Start Outlook 2000

Bestand, Importeren/Exporteren
Naar een bestand exporteren, Volgende, Bestand met persoonlijke map (.pst), volgende, vink incl. submappen aan en klik bovenaan op persoonlijke mappen, volgende, kies een plaats/bestandsnaam, voltooien, rondje bij comprimeerbaar, vul evt. een wachtwoord in en OK

have phun
:slight_smile:

-----===== always fun with mp3 & DivX ====------

:stuck_out_tongue: :wink: :cool:

check nou: http://roprimp3.nl.nu/

oh ja Office XP - Outlook 2002 heeft ingebouwde hotmail support, dus ff wachtuh nog…:cool:

Het gaat me niet om emailtjes want er staat toch niet veel op. Ik wil allene gaan werken met outlook want dat is mooier maar dan moet ik wel de goede pop servers weten.

Dit moet toch mogelijk zijn? Ik ben toch niet de enige die een hotmail account in outlook 2000 wil gebruiken?

Het is niet mogelijk om in Outlook 2000 je mail op te halen van je Hotmail account. Outlook Express kon dat eerst ook niet, pas vanaf versie 5 is dit experimenteel ingebouwd.

Outlook 2002 (XP) kan het weer wel…

Originally posted by Baggeraar
oh ja Office XP - Outlook 2002 heeft ingebouwde hotmail support, dus ff wachtuh nog…:cool:

Hoezo ff wachte nog?

Ik heb office XP al en mijn hotmail account loopt super goed onder outlook 2002!