Host gezocht?

vbimport

Ik ben op zoek iemand op zoek naar een host die voor max 15 gulden per maand ASP ondersteuning biedt. Andere factoren zijn momenteel eventjes niet belangrijk. Wie weet waar ik terecht kan?

Ik neem aan dat je niet op zoek bent naar zo’n gratis geval met advo’s of mag dat ook?

Je mag me natuurlijk wel de link ervan geven zodat ik de persoon in kwestie deze optie kan voorleggen :slight_smile:

Ik hoef het zelf niet te betalen dus mij maakt het weinig uit :slight_smile:

Ik zou zeggen, laat die persoon eens een kijkje nemen op
http://asp.pagina.nl/
daar staan een aantal (o.a. gratis) hosts met ASP.

www.dutchwebhosting.nl
www.internetten.nl

Dat zijn enkele adresjes die je zou kunnen proberen. Je komt in ieder geval op een Windows based account aan, dat sux, maar dat weet je zelf ook wel :wink:

www.vevida.nl is wel goed geloof ik. ik ken een aantal mensen die daar hun website hebben, je krijgt 25 Mb ruimte, max. 1 Gig per maand traffic, 10 pop-e-mailadressen, asp & cgi (geen chat-scripts echter geloof ik), en ze zijn nagenoeg nooit down. bovendien wordt je website op een snelle server gegooid
voor een .com domein is het dacht ik 80 gulden ex BTW (en datzelfde bedrag voor een .nl als je een KvK-inschrijving hebt), en voor een .nl domein zonder KvK-inschrijving is het 125 ex BTW.
Beide bedragen uiteraard per jaar :cool:

Originally posted by Da_Taxman
[B]www.webspace.org
www.dutchwebhosting.nl
www.internetten.nl

Dat zijn enkele adresjes die je zou kunnen proberen. Je komt in ieder geval op een Windows based account aan, dat sux, maar dat weet je zelf ook wel :wink: [/B]

Euh ja dat weet ik :).

Maargoed ik heb al weer wat opgestoken en ga zo eens wat uitzoeken en emailen naar die vriend van me :slight_smile: