Hopeloos

vbimport

Ik heb dringend hulp nodig. Ik snap niks van ftp> extra proggies nodig om te doen??? Ook snap ik niks van fxp boards. Heeft iemand zin om mij dit even uit te leggen. Ik ben jullie zeer dankbaar.

Weten jullie nog een paar goede sites voor warez?

goede sites voor warez ? nou als je het fxp gebeuren een beetje snapt heb je geen warez sites meer nodig. om te ftpen heb je om te beginnen een ftp client nodig de simpleste manier is in dos gewoon ftp intikken gevolgd door het ip adres en hij maakt verbinding, maar dit is misschien niet de makkelijkste manier, het beste kun je een programma voor windows downloaden, zoals cute ftp, leech ftp of naar mijn mening de allerbeste flashfxp te downloaden op www.flashfxp.com.
fxp board is eigenlijk ook heel simpel het is net zoals ons forum hier, maar dan met dat verschil dat daar mensen door hun gebouwde pubs posten, een pub is niets meer dan een stukje hardeschijf ergens op de wereld op een webserver waartoe je anonieme toegang kan krijgen, dit is meestal een foutje van de systeembeheerder, maar handig voor ons.
de pub builder post dus op het fxp board het ip adres van de pub deze vul je met kopieren en plakken in je ftp client in, meestal staat er ook een path, ook deze moet je ook kopieren en plakken in je ftp client, vervolgens laat je je ftp client verbinding maken, en dan krijg je 2 vensters, links je eigen pc rechts de pc waarmee je verbinding hebt gemaakt door eenvoudig van rechts naar links te slepen kun je daarna de files van de pub naar jouw pc kopieren.
dit is ff heel beknopt uitgelegd hoe je moet downloaden via fxp boards, maar om je toegang tot een fxp board te behouden, moet je ook iets terug doen, dit kan zijn door te "scannen"naar lege pubjes of door een door iemand anders gescand pubje te vullen met jouw proggies/games/mp3/divx.

www.peiboard.com

maar bij FXP boards kom je niet zo snel meer binnen, die zijn bijna allemaal private gegaan. Je moet er wel wat voor doen.

http://fxp.boogolinks staat ook wel een boel

die link heb ik al 1000 keer genoemd :frowning:

Bedankt voor de uitleg in elk geval, maar weet iemand nog een paar goede warezsites?

Originally posted by Tommilio
Bedankt voor de uitleg in elk geval, maar weet iemand nog een paar goede warezsites?

Ja… dat weet ik! :stuck_out_tongue:

fxpboards zuige
traag enzow :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
fxpboards zuige
traag enzow :slight_smile:

Whaha hoor hem is :stuck_out_tongue:

Weet iemand een paar goede sites voor spellen?

www.games4all.com ofzow

maar dit is echt niet leuk om te doen… zoek maar gewoon op een fxp board waar je op kunt komen daar heb je veeeeeeeeel meer aan dan welke warezsite dan ook want dit werkt nooit!

Die site doet het dus niet, maar toch bedankt voor je advies.

Originally posted by Tommilio
Die site doet het dus niet, maar toch bedankt voor je advies.

Kun je zien hoe lang het wel niet is geleden dat ik van gamessites downloadde…

ga toch echt maar eens op www.peiboard kijken (zoals Tax al adviseerde), als je daar geen board kunt vinden…

offeuh probeer eens SensationFxp uit… de link ervan staat momenteel in dit forum gepost… als je daar begint met wat pubjes bouwen krijg je vast wel private xs en via hen & mensen op het forum kom je wellicht weer op grotere boards terecht… en na een tijdje zit je echt bij de grotere!

(ps laat me ff weten als je xs tot Rosevalley hebt ;))

Originally posted by Pyromaniac
die link heb ik al 1000 keer genoemd :frowning:

hmmz… …je hebt op dit moment ‘pas’ 953 posts… …dus niet 1000 keer hiero genoemd :slight_smile:

Maar verderz… …ondervinding is de beste leermeester. Ga maar een beetje zitten kutten en je komt er vanzelf wel :slight_smile: Ik ben ook bezig :slight_smile: Vindt t wel grappig BTW

kijk is op http://X-Team.zapto.org/Forum

dat is een goeie