Hooligan, The Game

vbimport

Ik las hier over een nieuw spel waar nogal wat ophef over is... Het spel heet Hooligan en gaat dus (hoe raad je het :wink:) over Hooligans!

Hier wat pics:

Wat vindt men van zo'n spelletje?

Website www.hooligans-thegame.com

lijkt me funny game voor een uurtje ofzo zal het maar meteen es gaan d/l.

Maak Duitsers dood ! (Wolfenstein , Mortyr , Commandos)

Maak Russen dood ! (Command and Conquer)

Maak Indianen en Mexicanen dood ! (Desperado’s)

Maak Voetgangers af (Carmageddon)

Hou complete veldslagen met de Japanners , Mongolen , Kozakken , Duitsers , Fransen , Engelsen en weet ik wat nog meer allemaal ! (Age Of Empires)

Zet dieren in om voor je te vechten en maak andermans dieren af ! (Black and White)

Regeer als dicator ! (Tropico)

Schiet agenten af ! (Red Faction)

en nu is er “OPHEF” over een spel met hooligans ?

bah , wat hypocriet …

Dit is trouwens niet echt iets nieuws , vroeger had je een spel met cyborgs en clans die iedereen afknalden die zich ook maar op straat bewogen. (Weet even de naam niet)

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Maak Duitsers dood ! (Wolfenstein , Mortyr , Commandos)

Maak Russen dood ! (Command and Conquer)

Maak Indianen en Mexicanen dood ! (Desperado’s)

Maak Voetgangers af (Carmageddon)

Hou complete veldslagen met de Japanners , Mongolen , Kozakken , Duitsers , Fransen , Engelsen en weet ik wat nog meer allemaal ! (Age Of Empires)

Zet dieren in om voor je te vechten en maak andermans dieren af ! (Black and White)

Regeer als dicator ! (Tropico)

Schiet agenten af ! (Red Faction)

en nu is er “OPHEF” over een spel met hooligans ?

bah , wat hypocriet …

Dit is trouwens niet echt iets nieuws , vroeger had je een spel met cyborgs en clans die iedereen afknalden die zich ook maar op straat bewogen. (Weet even de naam niet) [/B]

Je neemt me de woorden uit mijn mond! :slight_smile: 1.000.000% mee eens!

BTW
Was dat spel niet Syndicate?

Lijkt me wel leuk, hoe ik later, als ik groot en sterk ben, geen bushokjes ed te mollen. Heb het toch al gedaan :slight_smile:

Het is alleen maar voor de veiligheid van iedereen dat zoveel mogelijk mensen dit spel gaan spelen. Ongelimiteerd uiterraard, anders weten ze enkel hoe leuk het is, maar krijgen ze geen bevrediging. Dat is slecht. Laat het iedereen ongelimiteerd spelen.

En het is van Nederlandse bodem, dus het moet wel goed zijn :slight_smile:
Kijk maar naar de A2 racer serie. Meer dan 10 exemplaren verkocht :wink:

Lijkt me wel een leuk spel 1 die ik zeker gaat spelen,Zeker als het een multiplayer gedeelte heeft.

Hoelang voor de mods uitkomen om met de bekende(of beruchte) clubs uit nederland tespelen??..
Vind persoonlijk dat er alweer teveel ophef over de game is maar denk dat het eerder goed uitkomende reclame is voor het spel.

Originally posted by Azrael
[B]
Je neemt me de woorden uit mijn mond! :slight_smile: 1.000.000% mee eens!

BTW
Was dat spel niet Syndicate? [/B]

Verrek ja , Syndicate !

Da’s lang geleden, was een leuk spel.

Het lijkt idd verdomde veel op Syndicate, daar moest ik meteen aan denken!

Maareuh ik vind zeker dat dit moet kunnen. Wellicht vaan echte hooligans dan hier hun misplaatstse agressie op botvieren, ipv op “echte” objecten! Een goed idee dus!

tuurlijk moet dit kunnen, ik snap niet waar ze zich druk over maken.

Ik zie dat ik als enige voor nee heb gekozen.

Ik vindt dat schietspellen over oologen etc. wel kunnen, maar dit vindt ik een beetje smakeloos.

Ik kan er eigenlijk geen goede reden voor geven. :confused:

wohoo super nice
da wil ik echt wel hebben. Ken syndicate niet maar als het in dezelfde genre is laat maar komen.

Heeft iemand een link of tfp waar ik die syndicate kan vinden
pm me dan

Dat spel was toch gecanceled?

Ben het helemaal met Mr.Belverdere eens…

Cu

Ik denk dat we dus wel kunnen concluderen dat mensen er hier over het algemeen geen moeite mee hebben… Ik snap zelf ook niet waarom zo’n ‘ophef’ over dit spel is. Het is natuurlijk wel goede reclame voor zo’n (Nederlands!) bedrijf wat zijn eerste spel uitbrengt…

Download het promo filmpje maar eens. Echt wel een vette game hoor! Hehehe :wink:
Als ze hier ophef over maken, motten ze dat inderdaad ook doen bij alle andere games.:stuck_out_tongue:

Zou leuk zijn als hooligans dit spel gaat releasen