Hond ter dood veroordeeld

vbimport

www.nu.nl :

Een erger lot kan een hond niet treffen dan terriër Sam uit Aberdeen. De viervoeter is door een rechtbank in Aberdeen ter dood veroordeeld. Volgens de aanklagers, de buren, blaft het dier dag en nacht. Om aan de dood te ontsnappen is Sam naar een hogere rechtbank gestapt. Waarschijnlijk zal die de hond nog een laatste kans geven. Als hij tenminste opnieuw naar de hondenschool gaat. (NU.nl)

Sam, de achtjarige hond uit Aberdeen, die wegens non-stop blaffen door een rechter ter dood was veroordeeld, mag blijven leven. Dit heeft de rechtbank in in Edinburgh besloten. Sam wordt tijdelijk ondergebracht in een asiel, terwijl men in de tussentijd naar een nieuwe baas voor de viervoeter zoekt. (NU.nl)

is dit een grap ofzo? Een hond kan toch geen ter dood veroordeling krijgen? Het is maar een hondje die af en toe blaft!

't stond er echt

Cool, kijken of ik me cavia ook 10 jaar TBS kan laten krijgen vanwege drugsbezit!

Ik dacht dat je je cavia gevuld had met 10 kilo semtex (anaal en vaginaal misschien ook nog wel) en toen op een vliegtuig van Sabena had gezet ?
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik dacht dat je je cavia gevuld had met 10 kilo semtex (anaal en vaginaal misschien ook nog wel) en toen op een vliegtuig van Sabena had gezet ?
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Correctie: op een vliegtuig van America Airlines van America naar de Domunicaanse republiek, domme amerikanen me cavia mocht zo doorlopen bij de douane! :smiley:

Maar ik heb ook nog een parkiet die klusterbommen schijt en een goudvis die kerosine pist maar die licht nu in het ziekenhuis met een longontsteking! :stuck_out_tongue:

En hoe is het met die python die gifgas uitademt ?

Heb ik laatst verkocht! Aan ene Mr. Darwin!