@homo mailserver

vbimport

Gegroet, allen

Ik had een vraagje over MS Outlook in combnatie met de @home mailserver: Wanneer ik alles invul in Outlook (2002) krijg ik de laatste paar dagen steeds deze melding:

Als ik mijn username+password opnieuw invul krijg ik dezelfde melding. Mijn webspace doet het ook niet… Wordt dit weer @homo opbellen en 2 uur wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt of weet iemand een oplossing?

greetzzz…
ZKhbaldo

try eens:
netmail.home.nl

Nog steeds hetzelfde, maar toch bedankt. gewoon “mail” werkt ook niet, en mijn webspace doet het ook niet, zal wel weer eens voor de zoveelste keer aan de telefoon moeten hangen… :wink:

greetzzz…
ZKHbaldo

@home Mail, News en Proxy instellingen.
De instellingen voor de Mail, News en Proxy server van @home zijn
heel simpel, en deze kunt u instellen bij uw Mail-browser, News-Browser
en de proxy-server kunt u invullen in uw browser.

Host Mail-server : mail
Host News-server : news
Host Proxy-Server : http://proxy:8080

LET OP: De hosts Mail en News werken alleen zo als de proxy is ingeschakeld !!

Mocht u de proxy uit hebben staan, gebruik dan de volgende instellingen

Host Mail-Server : mail.home.nl of 212.120.66.200
Host News-Server : news.home.nl of 212.120.66.204

@home content: werkt niet als je de proxy uitgeschakeld hebt, wel kun je de content via 212.120.66.201 bereiken.

Probeer de Ipadressen eens .

:cool:

Ook niet :frowning: Dan krijg ik een error waarin staat dat de server een bericht heeft teruggestuurd ofzo met: “mail.home.nl is de juiste server”

Thx anyway…

Greetzzz…
ZKHbaldo

Ook ik moet bij @home gewoon “mail” invullen voor inkomende en uitgaande mail.

Het probleem is al opgelost. @home had achter mijn rug om mijn emailadres lopen veranderen :confused:… Maarja, het is opgelost… Bedankt voor de reacties, en 1 tip voor de lui die de @home lijn moeten bellen omdat ze weer eens problemen hebben :mad:… Als je te horen krijgt dat je meer dan 20 of 40 min. moet wachten: hang op en bel nog een keer, je komt er vanzelf doorheen, scheelt weer een uur wachten, 40 minuten is bij @home ongeveer anderhalf uur :rolleyes:… Dan weet je dat ook weer, mijn dank, mensen

Greetzzz…
ZKHbaldo

Ik kan iedereen nog een goede tip geven als je de helpdesk belt van @home:
Je kunt kiezen uit optie 1 tot en met 4 om iemand aan de lijn te krijgen.
Nu hoorde ik van iemand van de helpdesk dat je ook de 5 kunt indrukken !!
Nu krijg je meestal wel sneller contact EN ook mensen die er net weer iets meer vanaf weten !

Tja, @home is wel eens vaker (onaangekondigd) bezig :confused: :confused:

Daarom houd ik als @home-gebruiker regelmatig de volgende links in de gaten:

http://www/meldingen.htm (alleen voor @home abbon’s)

en

http://members.home.nl/gebruikers/

Groetels!

Tja, je schijnt 2 afdelingen van de zogenaamde technische dienst te hebben, die lui weten niet eens uit hun harses hoe je je ip moet opvragen onder win2k, moesten ze even een boekje bijpakken… technische dienst: my ass, ben 1 keer doorverbonden naar die zogenaamde 2e afdeling, omdat mijn verbinding ongeveer een week al plat lag, dat duurde vrij lang, dus ik heb de telefoon zo gezet dat iedereen mee kan luisteren, na 2 uur :eek: wachten waren de batterijen van de telefoon leeg… :rolleyes: @#$@! Vanochtend heb ik ook gebeld, werd weer doorverbonden, na ongeveer een uur :rolleyes: was ik er zat van en heb even later weer gebeld, kreeg iemand anders ervoor die het wel zo kon oplossen, ik moest alleen even een ander wachtwoord ervoor hebben (die andere account had een onbekend wachtwoord) en dat was zo gebeurd. Inmiddels ken ik al die afgrijselijke @#$! muziek uit mijn kop… :mad: Nee, ik heb het eigenlijk niet zo met de service van @homo, al is de verbinding, ALS ie het doet prima :cool: 300-400 kb/s schopt hard aars. Bedankt voor de links en de tip, Keith en JoKuMon, zal het onthouden en bookmarken :).

Greetzzz…
ZKHbaldo