@Home Speed

vbimport

Hey,

Heeft iemand enig idee of de Upload speed van @home (die nu niet hoger komt als 15kb/s) te wijzigen/patchen is??

Ik heb al vele @home proggies gezien, maar welke is nou het beste??

Thnx and Greetz

Originally posted by phrozeman
[B]Hey,

Heeft iemand enig idee of de Upload speed van @home (die nu niet hoger komt als 15kb/s) te wijzigen/patchen is??

Ik heb al vele @home proggies gezien, maar welke is nou het beste??

Thnx and Greetz [/B]

1 Woord Leer FXP’en (als het tenminste om pubs vullen gaat ) anders iser denk ik geen oplossing

Originally posted by flash-x
[B]

1 Woord Leer FXP’en (als het tenminste om pubs vullen gaat ) anders iser denk ik geen oplossing [/B]

Leer FXP’en = 1 woord :wink: lol

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Leer FXP’en = 1 woord :wink: lol [/B]

Niet bijdehand gaan doen!

O Ooooohhhhhhh…ut was maar een grapje meneer…
whehehe :wink:

Originally posted by flash-x
[B]

1 Woord Leer FXP’en (als het tenminste om pubs vullen gaat ) anders iser denk ik geen oplossing [/B]

hebbie daar een uitleg van hoe je dat moet doen en wat fxp’en nu eigenlijk inhoud

Originally posted by Pyromaniac
[B]

hebbie daar een uitleg van hoe je dat moet doen en wat fxp’en nu eigenlijk inhoud [/B]

hmmmm d8 dat ik je naam al vele malen tegen was gekomen op FXP-boards maar dat zal dan wel nie zo zijn…

MEt fxp board kun je games downnen aan 40 kb’s

en de helft van de tijd 100 met adsl toch

Originally posted by cybermutant
[B]MEt fxp board kun je games downnen aan 40 kb’s

en de helft van de tijd 100 met adsl toch [/B]

40 kb/s hmm dan heb je kut servers meestal haal ik 300kb/s

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

hmmmm d8 dat ik je naam al vele malen tegen was gekomen op FXP-boards maar dat zal dan wel nie zo zijn… [/B]

Ja dat kan wel kloppen, dus dat is eigenlijk alles :eek:

Dan valt fxp’en nog best wel mee en het is zeker fun :smiley: , alleen heb ik er niets aan zonder kabel :eek: