Holiday on ice

vbimport

wie van julli is weleens naar holiday on ice geweest
ik ben er 2 x geweest en ga dit jaar voor de derde keer naar holiday on ice in ahoy

call me an “cultuurbarbaar” maar wat is het?

Originally posted by Dee-ehn

een ijs show

Originally posted by Dee-ehn

Kijk hier maar http://www.holidayonice.com/ :stuck_out_tongue:

ben er nog nooit geweest, en was ook nie van plan er heen te gaan.
Het lijkt me nie echt wat, maar ja, smaken verschillen he.

Hehehe ook niet echt mijn smaak… en gelukkig ook die van me girl nie! "D

Ik ging als kind geregeld naar Disney on ice, telt dat ook mee:confused:

Aan het einde van de film " History of the world Part 1" was een gefingeerde promotie van Hitler on ice. Dat had ik best willen zien :slight_smile:

ik ben er 2x heengeweest in `98 en 99 geloof ik, in het mecc in maastricht, en het was nog best leuk ook nog.

Ik ben er denk ik een keer of 3-4 heen geweest - als kindje. :wink:

1 keer als uitje van de baas uit

:eek: …(lange stilte)…

jullie menen 't echt!!!:confused:

Ik ben er ookal 2 keer (Rijnhal Arnhem)heen geweest! :slight_smile:
Mijn oma kocht altijd kaartjes en dan nodigde ze ons uit…
Maar is niet onaardig dat holiday on ice, niet dan ik er ooit zelf kaartjes voor zal gaan kopen :smiley:

Greetz

Hehe, Holiday on Ice nog nooit, maar was laatst in de Efteling en daar hadden ze Efteling on Ice, in samenwerking met HOI…
Was best wel lache hoor, had ik echt neit verw8. Was wel grappig dus :slight_smile:

Tsss, de Efteling :D, vroeger wel leuk ja nu ook nog wel paar dingetjes Maaaaaaaaaaaaaaaar Six-Flags Rulez!!!, nog nooit geweest? dan moet je zeker is gaan :slight_smile: of ben je achtbaan wimp? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Murphy23x
Ik ging als kind geregeld naar Disney on ice, telt dat ook mee:confused:

holiday on ijs heeft elk jaar een andere benaming
dit jaar is het color of the dance

Ik ga nog liever naakt door gaza met een amerikaanse vlag in mijn kont.:stuck_out_tongue:

Ik lig nog liever naakt in een boxring van een gay~café, met een stuk worst in mijn kont, terwijl er honden gevechten worden gehouden. Tenzij ik verplicht met “pappa en mamma” mee moet (watjes;) ), maareh… die tijd hebben we al gehad, thank god!!

Fuck die Joop van den Ende cultuur enzo, doe eens iets echt tofs…!! Jullie lopen hier verschrikkelijk te ouwewijvuh! JeaszZ’us!! :rolleyes:

Dus laat je vooral niet ke…(*FFFLITSZZZZ)… eh? …Uh??? … Wie ben’k? hun? wa’is Da vierkanteding voormijn wa licht geef enzo??? Wie ben ik???.. Oaoooh!!! “holiday on ice” :o :o [klap], [klap], [klap], [klap], [klap], [klap]!!!

:stuck_out_tongue: heheh!! (ti’s wat!)