'HoiBek' en Superweb

vbimport

Zou je eens je ervaringen over Superweb met ons kunnen delen, wat betreft de service, snelheid e.d namens ons allemaal alvast bedankt!! MF

hoi hoi

is er al iemand die ssuperweb heeft?
op de site van hun staat dat ze vanaf 2 oktober geld gaan overmaken en cd’tjes sturen
ik heb nog niks gehad en ze hebben ook nog geen geld van mn rekening gehaald
En hoe lang duurt het voor dat je de cd rom krijgt, vanaf wanneer het geld er af is?

aaaargh, ik heb 4 week gelden dat formulier terug gestuurd. Maar heb nog steeds geen bericht gehad en er is ook helemaal geen geld van m’n rekening afgeschreven.
Hoe lang gaat dit nog duren?

ik heb me nog niet ingeschreven, maar ik was het wel van plan, maar ik wacht er nog ff mee tot ze daar de capaciteit aankunnen, want dat kunnen ze in de verste verte niet!

Ik heb van de week contact gehad met iemand van superweb.Ze vertelde dat het erg druk was met aanmeldingen.Maar als alles goed loopt zou bijna bij iedereen de software deze week binnen moeten zijn. de betaling gaat pas in wanneer je voor de eerste keer contact maakt met superweb.

Superweb hack…

Tel 0800-0230517

login= superweb
pasw= superweb

join

lukt wel alleen harstikke traag

SuperWeb ?

naja als de snelheid net zo is als die 'Hack ’ van superweb.

is het niet de moeite waard om te registeren.
zeer sloom namelijk.

Grtz crackfire
http://crackfire.8m.com

Vind je het gek dat die lijn hartstikke traag wordt als jullie allemaal massaal met dat pasword en die username inloggen!!!

Iemand meer passwords dan ?

Grtz crackfire
http://crackfire.8m.com

Andere username/password maakt weinig uit, want het gaat toch allemaal over hetzelfde lijntje naar internet toe.

Piracy.NU

Hallo,

Hoe kun je zo’n wachtwoord krijgen, want die assholes van superweb zijn een beetje traag.

Als je mij een goed en werkend pass en login geeft krijg je een fullcdtje ofzo, want de ptt zuigt gewoon!

Mzzlz
info@crosswind-cds.de

Een vriend van mij heeft sinds drie dagen Superweb.
Hij ging dit natuurlijk gelijk proberen…
De eerste keer dat hij probeerde naar een site te gaan gebeurde er niks, andere site, ook niks.
Hij bellen…, ja we hebben op dit moment last van een paar kleine storingen, maar die moeten vanavond wel opgelost zijn.
Hij probeert het om tien uur 's avonds, niks.
Hij probeert het om 11 uur 's avonds, niks.
Hij probeert het om 12 uur 's avonds, niks.
Hij probeert het de volgende ochtend, middag enz.
Tot nu toe doet Superweb het bij hem nog steeds niet.

superweb is gewoon drie x niks tot nu toe
hopen dat het in de toekomst veranderd.

Yellow Moon

loopt hier ook gewoon niet…

maar hopen dat het wat beter gaat lopen…

Het idee achter Superweb is helemaal top en ze zouden er goud geld mee kunnen verdienen, als ze het maar goed geregeld hadden. Maar ja, de helft van de klanten is nu toch al weg. Ik von F35,- per maand al iets te goedkoop om waar te zijn. Raar trouwens dat er nog geen andere aanbieders op dit gat in de markt hebben gereageerd. Zonde…

Superweb is stont op dit moment… heb ook gebeld… en die klootzak helemaal gek gemaakt… maar goed, nog steeds geen pagina bekeken…

ca… )

-== Im # 1, so why try harder ?, huh ? ==-
-== http://www.Not-Allowed.8m.com ==-

Superweb zuigt

ze hebben sinds 13 oktober mijn geld en tot
nu toe kan ik alleen mijn dialup icoontje
testen…

krijgen wij een week gratis van die lui ?

de balen

BaDtObONE