Hoge school den bosch = zaadschool

vbimport

Wat zijn jullie ervaringen op school?

Ik zit dus op de hoge school den bosch en we kunnen echt niks.

Met opendag lieten ze ons een mooie kast zien waar externe hardeschijven in konden , en werd ons verteld over de super snelle verbinding , je mocht hardeschijf meenmen bla bla.

En toen zaten we daar op school, ftp toegang afgesloten , alle programma;'s beveiligd zelfs MIRC en MSN , bij het quaken of andere spellen wordt je account verwijderd, je mag geen laptops op het netwerk aansluiten en je mag elkaar geen berichten sturen via net send ,

DIT is toch gewoon zielig , als ik eenmaal de 1e heb gehaald, ga ik naar een andere school , want dit was echt een vergissing!
En dan hebben we nog een vieze kankergek als systeembeheerder , een klein dik ventje die je altijd kwaad aankijkt.

best wel zielig ja

lijkt nogal veel op mijn school, daar mag je ok nix met die PCs behalve surfen en verslagen schrijven.

Originally posted by QONNEXXION
Wat zijn jullie ervaringen op school?
En toen zaten we daar op school, ftp toegang afgesloten , alle programma;'s beveiligd zelfs MIRC en MSN , bij het quaken of andere spellen wordt je account verwijderd, je mag geen laptops op het netwerk aansluiten en je mag elkaar geen berichten sturen via net send ,

ik dacht dat je op school zat om wat te leren?:stuck_out_tongue:

bmad uwe signature waa slaat die eigenlijk op ?

ik dacht dat het tegenovergestelde van vanbinnen ===>vanbuiten was
en niet ===> vanbinnen:)

gewoon een kleine opmerking wat me te binnen schoot

Originally posted by carlo vaesen
[B]bmad uwe signature waa slaat die eigenlijk op ?

ik dacht dat het tegenovergestelde van vanbinnen ===>vanbuiten was
en niet ===> vanbinnen:)

[/B]

kijk hier maar eens:
http://forum.cdfreaks.com//showthread.php?threadid=31417&highlight=signature

[B]Wat zijn jullie ervaringen op school?

Ik zit dus op de hoge school den bosch en we kunnen echt niks.

Met opendag lieten ze ons een mooie kast zien waar externe hardeschijven in konden , en werd ons verteld over de super snelle verbinding , je mocht hardeschijf meenmen bla bla.

DIT is toch gewoon zielig , als ik eenmaal de 1e heb gehaald, ga ik naar een andere school , want dit was echt een vergissing!
En dan hebben we nog een vieze kankergek als systeembeheerder , een klein dik ventje die je altijd kwaad aankijkt. [/B]

klinkt eigenlijk heel gewoon zoals op de meeste hogescholen…

Dit is gewoon op elke hoge school… als al die opties die je noemde enabled waren was allang het netwerk platgegaan door mensen die dat leuk vinden om dat te doen… of zou je gewoon neit achter een computer kunnen zitten omdat een of andere gamefreak-mongool er de hele dag zijn kut spellen er op zit te spelen… en das dus ABSOLUUT niet de bedoeling

Tis idd normaal voor hoge scholen ja… bij mij zijn ze ook bijna zo erg…

Wat wel opvallen is, is dat ze op een school met enkele IT-opleidingen op HBO niveau het netwerk NIET goed aan de praat kunnen krijgen (traagheid, uitvallende servers etc etc het is echt een ramp)…
Het heeft ooit goed gelopen. Toen hadden de studenten dan ook het adminpw… :slight_smile:

ja,

maar Hoe zit het dan met ontspanning , ik ben HIO student en zit constant achter de computer, mag ik dan niet 1 keer gaan quaken , omdat 1 of ander mongool een verslag wil typen , doen ze maar thuis , ik kan thuis namelijk niet met ping20 quaken :stuck_out_tongue:

DUS, ik vind het niet kunnen, HIO studenten mogen best iets meer doen met de computer , en ik hoorde dat ze in utrecht niet moeilijk deden, met spelen en laptops!!

mzzl

[B]ja,

maar Hoe zit het dan met ontspanning , ik ben HIO student en zit constant achter de computer, mag ik dan niet 1 keer gaan quaken , omdat 1 of ander mongool een verslag wil typen , doen ze maar thuis , ik kan thuis namelijk niet met ping20 quaken :stuck_out_tongue:

DUS, ik vind het niet kunnen, HIO studenten mogen best iets meer doen met de computer , en ik hoorde dat ze in utrecht niet moeilijk deden, met spelen en laptops!!

mzzl [/B]

Ik doe zelf ook HIO en zou het geen slecht idee vinden als de studenten van HIO wat meer rechten op het netwerk zouden hebben…

[B]ja,

mzzl [/B]
Omdat jij wilt quaken moet iemand anders maar thuis z’n verslag gaan maken.Je komt toch niet op school om te quaken, en er zij ook andere manieren van ontspanning.

Hi,
Begrijp me niet verkeerd , als ik aan het quaken ben , en iemand anders moet schoolwerk doen, dan kap ik netjes met quaken ,
MAAR , als ik met 3 andere mensen in een lokaal zitten en 14 pc zijn vrij , Dan vind ik dat ik best mag gaan quaken . Maar dit mag dus ook niet , en dat is kut. Wat versta je onder ontspanning dan? buiten gaan voetballen of zo ?:stuck_out_tongue:

later

Nou dan moet je onze systeembeheerder op ons werk maar eens komen bekijken, zieliger kan het niet :smiley:

[B]Hi,
Begrijp me niet verkeerd , als ik aan het quaken ben , en iemand anders moet schoolwerk doen, dan kap ik netjes met quaken ,
MAAR , als ik met 3 andere mensen in een lokaal zitten en 14 pc zijn vrij , Dan vind ik dat ik best mag gaan quaken . Maar dit mag dus ook niet , en dat is kut. Wat versta je onder ontspanning dan? buiten gaan voetballen of zo ?:stuck_out_tongue:

later [/B]
Heb je inderdaad verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde dat iedereen moest wijken voor jou ontspannend potje quake.(BTW, half-life CS is toch veel leuker).En waarom niet voetballen, je zegt zelf dat je de hele dag al achter de computer zit en dat is met quake niet anders natuurlijk.

Maar laat ik niet verder zeiken, ik begrijp heel goed wat je bedoeld.Geen slimmerikken daar op school die daar verandering in kunnen brengen.

pc-spellen zijn voor mongoolen… koop dan een een psx of psx2 ofzo … die is er speciaal voor gemaakt… en laten vraag je toch ook neit aan je baas van : ‘oooooooh ik heb zo hard gewerkt nu wil ik quake spelen want ik dat verslag typen heb ik geen zin’… mensen zitten op zulke scholen om werk te maken en af te ronden en tja dat er nou zulke rare figuren als jullie tussen zitten… ik zelf vindt het op school van de dollen als ze 10 tot 20 computers in beslag zouden nemen alleen maar om spelletjes er op te doen.

Ik weet niet, maar zoiets zie je wel vaker in ‘groepen’. Ook op mijn school, in de eerste mag je vrijwel niks (in bieb enzo, downloaden mag eigenlijk niet bijvoorbeeld) maar als je die beheerder een beetje kent, en wat langer op school zit, dan mag je gewoon een filmpje downloaden ofzow :smiley:

owowowow cONEctIOn, cONEctIOn toch kon je ff je frustaties nie kwijt :):slight_smile: heheh, maar wat maakt het uit je gaat toch wel quaken :):slight_smile:

Maar die ftp vind ik ook nie kunnen, want ik wil weer es weer wat kunnen downloaden :frowning:

Ach, het enige wat ik met onze schoolcomputers deed, was www.alien-adopt.com, (samen met de hele klas :)) en toen kwam systeembeheerdertje ff binnen wandelen, om te zeggen dat we weg moesten. Half uurtje later was alien-adopt.com geblokkeerd. Stomme mongool, die kerel, hele computerlokaal was vrij, niemand zat er, ff 10 minuten met alien-adopt.com klooten, en meteen geblokkeerd. Ach ik zit er niet zo mee, maar andere klasgenoten, die geen kabel hebben, vinden het wel lastig.