Hoeveelheid Mails Hotmail

vbimport

Ik werd laatst gebomt door iemand in dat mailtje stuurde hij dat hij er voor ging zorgen dan mijn hotmail niet meer werkte. Doordat hij heel veel mailtjes stuurde nu was ik wel benieuwd hoeveel mailtjes hotmail aankan. Ik heb namelijk niet zoveel zin om elke keer al die mailtjes te verwijderen. Weet iemand hier het antwoord op?

2MB gewoon daarna deleten ze alles (na 2 weken, na een waarschuwingsbrief, geloof ik).

Het aantal is niet het probleem, maar de grootte van je mailbox is de beperking
Ik geloof dat 2 MB je maximum is, weet alleen niet of er een tolerantie is voor nieuwe mails (dat ongelezen mails de maximum grootte iets mogen overschrijden).

je krijgt dan vanzelf een melding dat je een zooi moet deleten of dat anders Hotmail zelf mails gaat verwijderen…de grootste het eerst meen ik.

gewoon afzender blokken toch? scheelt een boel verwijderwerk

heel veel mails heb een tijdje een hotmail adress gehad wat een ramp zeg gemiddeld per dag 800 mailtjes (bijna allemaal spam).
Maar het is inderdaad de groote van de mailbox dat telt en niet de hoeveelheid mail.

En als ze deleten tax, deleten ze ALLES :frowning:
Ook werkstukken enzo die er nog instonden :frowning:

Originally posted by jpschadde
En als ze deleten tax, deleten ze ALLES :frowning:
Ook werkstukken enzo die er nog instonden :frowning:

Tja, als je mails wilt bewaren van je hotmail account, dan is daar een eenvoudige oplossing voor. Allereerst zorg je ervoor dat je je hotmail ook met outlook express binnenhaalt. Maak vervolgens een nieuwe map aan ondere ‘lokale mappen’ en sleep dan de mails die je wilt bewaren daarheen. Zo raak je de belangrijke mails tenminste niet kwijt als ze je mailbox weer eens opkuisen.

Wat dat bomben betreft zou ik me er niet te veel van aantrekken. Er zit op hotmail ook al een of andere filter om dergelijke dingen tegen te houden. Het zou tenslotte ook een zware belasting van hun servers vormen als er een aantal hotmail adressen gebombed zouden worden.

Je mailbox is inderdaad slechts 2 MB groot en berichten met bijlages die groter zijn dan 1 MB worden sowieso al geweigerd. Als je je accountsize hebt overschreden heb je een week tijd om daar wat aan te doen (mails deleten dus). Daarna deleten ze zelf de oudste berichten tot je weer onder de limiet zit. En je hebt dan natuurlijk wel pech als er net een paar belangrijke mailtjes tussen staan …

greetz