Hoeveel uur zitten jullie eigenlijk per dag op internet?

vbimport

Ik dweil nu al enige tijd rond op het net en leer elke dag bij, persoonlijk zit ik gemiddeld op een weekdag 4 uur op het internet en in het weekend kan dit oplopen tot 11 uur. Ik wil wel eens weten wat zo jullie gemiddeldes zijn, wees eerlijk want anders valt het moeilijk om een beeld te scheppen.
Grtz

Kom langs op IRC en je ziet me bijna de hele dag zitten, behalve als ik moet werken.

IS eigenlijk gewoon ziek, geef ik toe

Da_Taxman

Wat denkje? van mij 24/7

nouja doe maar 20/6 weekend (bestaande uit 1 dag voor mij) is heilig party till i drop

te veel !!!

Rond de 2,5 uur per dag, met m’n analoge lijntje

Minstens 8 uur per dag doordeweeks ( op mijn werk ) en in het weekend af en toe, maar dan bij een vriend die heeft kabel. Thuis heb ik op het moment niet eens internet , ik zat bij een clan en kostte op een gegeven moment nogal veel. Nu sta ik op de wachtlijst voor kabel…
Mooi verhaal he?

ongeveer 1 uur in de week.
en leer niet zoveel bij, duurt dus veeeeeeeel langer bij mij om het op te pikken.

de rest van de tijd zit ik bij Freaks.

Portje*

5uur per dag als het niet meer is in het weekend iets van het dubbele!!!

gelukkig ISDN en geen telefoonrekening…

hehehe

2.5 uur per dag op analoog lijntje, maar heb nu kabel, dus zal wel hard op gaan lopen!

And remember: CRX Rulez!!!

Minstens 8 uur per dag/ 38 uur per week. (dan “werk” ik dus). Voor de rest zal dat thuis ook nog wel 2 tot 4 uur per dag zijn en in’t weekend 10 tot 12 uur…als er geen goei fuif in de buurt is

hangt af van humeur

IRC idle is idd ook op internet taxie als je het zo ziet (joking )

mijn pc staat meestal 24/7 aan… en aangezien mijn internet verbinding in mijn startup menu staat is ik ook altijd op i-net…

Al hoewel het redelijk vaak voorkomt dat ik niet achter mijn pc zit…

van 17:30 tot 24:00 = 6:30 per dag

6:30 * 7 = 45:30 uur per week

45:30 * 365 = veel te veel

moet dringend afkicken maar het is zo leuk …

moet er wel bij vertellen dat ik kabel heb anders was ik nu dakloos … of hebben ze daar ook internet ???

Veel te vaak, volgens mijn vriedin bijna geen sex leven meer .

24 UUR

Gelukkig iets minder dan vroeger…

Ik had een paar jaar geleden telefoonrekeningen van fl.1000,= per 2 maanden. dat zit nu rond de fl.300,=.
dat is tenminste normaal vol te houden.

drie tot vier uur per dag, in het weekend
loopt dit op tot 5 a 6 uur per dag

Ook veel te veel én met een anloog lijntje, maar wel met ouders die betalen.

De rekeningen draaien zo rond de 14.000 per maand en mijn ouders dreigen er altijd wel mee dat ik ze zelf moet betalen, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt…dus gewoon doorgaan !

Van de zomer komt er pas een kabelverbinding, want wij zijn het noordelijkste stadje in België en Telenet vertikt het van eerder de verbinding door te trekken… &é!è(§*£%µù !

veel te lang voor met een analoog lijntje

veel te weinig, telefoonrekening loopt vaak uit de hand en dan moet het weer minder