Hoeveel uur per dag zit de CDfreaker achter de computer?

vbimport

Barst maar los mensen!! Ben zelf aardig internet verslaafd, en zit ook gemiddeld zeker 6 uur per dag achter de pc…

Pc staat bij mij tussen de 12 en de 14 uur online daar zit ik er zoeen 9/10 uur van achter (ja weet het i need to get a live).

Maar ben nu wel van plan wat tegaan minderen(ja ik geloof het zelf)want loopt nu wel aardig uit de hand.

op het moment een uurtje per dag ofzo. Maar ja de telfoon rekening komt er weer aan dat werk afschrikkend hea :slight_smile:

Wanneer niet kun je beter vragen :smiley:

PC staat 24/7 aan…
Zit ik niet achter deze PC dan is het wel een andere met internetverbinding…

Alleen tijdens het slapen zit ik niet achter de computer…

Ik zit tussen de 2 en 4 uur per dag achter de computer. Het is de laatste tijd wel een stuk meer omdat ik weer begonnen met Black en White wat ik nu weer een heel leuk spel ga vinden :smiley:

rond de 12 uur per dag (Ma t/m Vr) werk en thuis

+/- 4 uur per dag in het weekend.

Hmmm tjah op school zit ik er heel wat uurtjes achter (IT opleiding) en thuis (door de weeks) bijna altijd, muv eten, douchen en slapen :slight_smile:

ps ik ben ook al eens achter de comp in slaap gevallen :slight_smile:

Ik zit momenteeel tussen de 0 en 2 uur op het net. Ik wou dat ik langer kon maar de telefoonrekening was laatst een beetje te duur, dus ik moet me nu inhouden.:mad: Ik hoop dat ik snel telenet heb vooral met de vakantie in het vooruitzicht…

rond de 6 a 8 uur per dag denk ik ,waarvan 2uur op school ofzo en de rest thuis. Pc zelf staat wel 24/7 online aan.

In de weekenden meestal wat minder ivm werk en in vakanties weer wat meer ivm met overdag ook vrij dan.

uurtje of 5 denk ik :frowning:

Grtz JP.

P.s. als je kopieert kan je om de 5 minuten 3 seconden ermee bezig zijn… …dus de tijd dat je er 8r zit kan nog wel s heel anders uitpakken… …ofzo :slight_smile:

ligt eraan wat voor dag het is.door de weeks ong. 1,5 uur per dag
en in het weekend een uur of 6 per dag

Op m’n werk 8 uur per dag, thuis ongeveer 3 uurtjes per dag,
in de weekeinden varieert het nogal eens, meesteal zaterdags een uurtje of 5, zondags meestal 1 uur

Op ut werk vaak achter 4 pc’s tegelijk… is dat dan 4x de werktijd?! :wink:
En dan thuis nog offcourse! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
ps ik ben ook al eens achter de comp in slaap gevallen :slight_smile:

Volgens mij moet je dan maar eens gaan afkikken want dat kan echt niet :smiley:

Originally posted by Wookie
Op ut werk vaak achter 4 pc’s tegelijk… is dat dan 4x de werktijd?! :wink:
En dan thuis nog offcourse! :stuck_out_tongue:

4 pc’s tegelijk…toemaar wookie…wist nie dat jij op je werk ook wat met pcs deed? :slight_smile: Maar als we zo gaan tellen zit ik meer dan 24uur 8r pc’s :stuck_out_tongue:

Ik zit ± 10 uur per dag achter de PC…
8 uur per dag op mijn werk, en ± 2 uur thuis :slight_smile:
Maar zo’n baan als wat Headless heeft lijkt mij ook wel wat, die zit de hele dag op zijn werk te downloaden met een supersnelle verbinding… Ik moet het hier nog met een ISDNnetje doen :mad:

Maarja, downloaden doe ik thuis wel :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
[B]Maar zo’n baan als wat Headless heeft lijkt mij ook wel wat, die zit de hele dag op zijn werk te downloaden met een supersnelle verbinding… Ik moet het hier nog met een ISDNnetje doen :mad:

Maarja, downloaden doe ik thuis wel :slight_smile: [/B]

Die gozer heeft @ z’n werk gewoon 10 dubbele T3 gebundeld ofzo ofnie toch?!

ik ZAT ooit elke dag tot half 11 / 11 uur achter de computer. Maarja daar ging school onderlijden. Nu is het iets minder geworden. En vooral in de zomervakantie ga ik minder achter de pc zitten ofzow want tsja je leeft maar 1 keer :slight_smile: en kheb ook nog (betaalde / virtuele) vrienden dusse…

Originally posted by Wookie

Die gozer heeft @ z’n werk gewoon 10 dubbele T3 gebundeld ofzo ofnie toch?!

heheh zoeits ja…als der beetje shit te vinden is op some boards…
dan zit ik per week wel aan een gigje of 20…maar das dan wel een goeie week…enja binnen de werkuren heh…dus betaald downen :smiley:

Originally posted by RMX
ik ZAT ooit elke dag tot half 11 / 11 uur achter de computer. Maarja daar ging school onderlijden. Nu is het iets minder geworden. En vooral in de zomervakantie ga ik minder achter de pc zitten ofzow want tsja je leeft maar 1 keer :slight_smile: en kheb ook nog (betaalde / virtuele) vrienden dusse…

sja mijn school ging er ook onder lijden, dus toen ben ik er maar mijn werk van gaan maken :wink: