Hoeveel illegale/gecopieerde cd's heeft de CDFREAK

vbimport

Nadat ik deze week een nieuwsbericht heb gelezen ben ik mijn cd’s maar eens gaan opruimen. Ik had eerst iets van 50 cd’s die niet helemaal legaal waren maar ik heb er nu nog geen 15 :smiley:

Maar ik denk en ik weet dat er hier mensen die er wel aardig wat meer hebben dan mij. Daarom heb ik deze poll gemaakt dus stem even en laat even weten hoeveel illegale/gekopierde cd’s je hebt

Nieuwsberichten…pffft. Trek ik mij geen fluit van aan. Ik verkoop ze niet, dus zullen ze me niet gauw komen opzoeken.
(hoop ik toch)…

rond de 1500, maar dit zijn natuurlijk allemaal legale backups;)

Ik beroep me eigen op me zwijg recht en zeg verder niks zonder me advocaat :wink:

Originally posted by RDJ
Ik beroep me eigen op me zwijg recht en zeg verder niks zonder me advocaat :wink:

Ok, op deze manier zou deze beter thuishoren in Cafe…maar ik reageer toch (ben after all retired :wink: )
Je kunt je niet beroepen op je eigen zwijgplicht, dat is namelijk geen plicht… :wink:

Je kunt ‘weigeren mee te werken aan je eigen veroordeling’ en je dus beroepen op het recht om niets te zeggen…in de volksmond hetzelfde, maar toch net even anders :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

Ok, op deze manier zou deze beter thuishoren in Cafe

Jij snapt het Da_Taxman en dat is ook precies de reden dat ik hem daar niet heb neergezet.

Dus iedereen antwoord even op een serieuze manier :smiley:

Ik heb 8 ouwe 5,25" floppen bakken vol met ‘backup’ CD’s en ‘collections’ zitten. Daarnaast nog eens de 50 stux die ik rond in m’n kamer heb slingeren, dan kom ik zo rond de 300 uit. kut, zoveel? Ik heb tegenwoordig bijns half zoveel CD’s dan dat ik 5 jaar geleden floppen had:)

Misschien nog een leuk idee voor een nieuwe poll:
de meeste freakers zullen al wat meerdere jaren ‘backuppen’ Wie heeft er hier vroeger nog floppen gebackupped? Misschien nog floppen voor de C64? De vraag wordt nu dus: 'Hoeveel floppen bezat de freaker op z’n hoogtepunt? (nu ff niet doordenken)

Je had de poll wat groter moeten maken… heb best veel, weet niet hoeveel, maar zeker meer dan 200

ik hou de score niet bij, gewoon een backupje hier en daar
that’s it

200? 300? Kom ze maar eens een keer tellen…

Originally posted by RDJ

ik denk dat je bedoelt “zwijgRECHT”… :wink:

Hmmz… …iedereen die hier replied heeft volgende week BSA voor de deur staan :slight_smile:
Ik spaar mp3z, heb er daar wel wat van, maar verkoop nix daarvan, soms eens een trade…
verders heb ik bijna nix meer, wil van alles beetje af :slight_smile: (al het oude…) dusjah, dan moet alles maar weg heh… als je wil weten hoeveel cdz ik psies heb moet je maar ff PMen :slight_smile:

Hmmm denk dat ik het dan toch ga winnen als ik de posts tot nu toe zie…alhoewel cum-a-lot ook aardig in de buurt zal komen met zen 1500 stuks…:stuck_out_tongue:

ik zet em op +/- 2000 :cool: :cool:

natuurlijk ben heb ik niet zoveel cd’ sals de anderen maar daar wordt aan gewerkt.

hmmz verontrustend… …23 mensen hebben meer dan 300 cds, 7 mensen hebben keuze C. Dus freakers zijn heavy burners :slight_smile:
Wat doen jullie daar, als legale mensen, in hemelsnaam allemaal mee?
Ik spaar dus mp3s en heb daar 109 cds van; 1200 albums. Dus dan kan je zeggen dat k 1200 cds heb :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-

ik zet em op +/- 2000 :cool: :cool:

Wat moet je daar toch mee? Ik weet zeker dat je er 1950 nooit gebruikt

Of heb ik het mis :smiley:

hmmz… …van mijn cdz gebruik ik eigenlijk helemaal nix… …af en toe de windows cd om te reinstallen :slight_smile:

Ik heb 4 HP CD REWRITABLES.

Heb al meer als 600 divx titels liggen, dan tel ik de rest nog niet mee…

Ik heb geen illegale cds. Daar doe ik niet aan :).