Hoe zit het met Cd-freaks radio?

Een tijdje geleden was er een Topic over het opstarten van Cd-Freaks radio is daar al wat over bekent???

Shoutcast radio…nee nog niets over bekent.

We hebben er iemand voor gevonden met 2playlists 24/7 techno en 24/7 allerlei soorten muziek. Het probleem zit hem erin dat we nog steeds wachten op het verhuizen naar een nieuwe server, wat vorige week al had moeten zijn gebeurd. Tijd is zeldzaam helaas bij CD Freaks

Nou we wachten rustig af…

Grrrtz

still waiting :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
still waiting :slight_smile:

LoL geduld is een schone zaak :slight_smile:

nou gaan we niet pushen he ! :slight_smile:

druk druk druk :slight_smile:

techno zuigt

punt uit

Ik vind deze internetradio wel aardig opgezet :slight_smile:

Als je het vindt zuigen dan luister je tog gewoon niet!
Of je start je eigen radio :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Heb het nu een uurtje of 2 geluisterd en over muzikale smaak valt niet te twisten, maar goed opgezet is het zeker!

Originally posted by Mr. Belvedere

Inderdaad aardig opgezet, de muziek is nog niet echt perfect maar zeker aardig opgezet!

Als het er is, zend dan niet savonds trence uit, want dat doet 538 al. Doe het dus smiddags, zodat de trenceliefhebbers smiddags naar CDFR kunnen luisteren en savonds naar 538 en de niet trencers smiddags naar 538 en savonds naar CDFR.

verder ben ik benieuwd…:slight_smile:

Originally posted by Sorcerer and Azrael
[B]

Inderdaad aardig opgezet, de muziek is nog niet echt perfect maar zeker aardig opgezet! [/B]

Ieder zijn smaak , trouwens kun je wel hier request aanmaken die heeeeel snel gehonoreerd worden.

Originally posted by Totibbs
[B]Als het er is, zend dan niet savonds trence uit, want dat doet 538 al. Doe het dus smiddags, zodat de trenceliefhebbers smiddags naar CDFR kunnen luisteren en savonds naar 538 en de niet trencers smiddags naar 538 en savonds naar CDFR.

verder ben ik benieuwd…:slight_smile: [/B]

En wat komt er 's avonds dan? Vivaldi en Beethoven? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
En wat komt er 's avonds dan? Vivaldi en Beethoven? :stuck_out_tongue:
Idd behalve trance bestaat alleen klassiek!

jamaar ik wil frans bauer :frowning:

Originally posted by cartman_cdz
jamaar ik wil frans bauer :frowning:

maar wil Fransje jou wel ? :slight_smile:

kijk iedereen wil wel naar luisteren naar CDfreaks radio (shoutcast) maar niemand houd rekening er mee wat voor data trafiq dat genereerd (en wie dat moet betalen ) is niet misselijk een paar gigabytes is nix voor streaming audio

greetz Xcelsius

Originally posted by Sorcerer
[B]

En wat komt er 's avonds dan? Vivaldi en Beethoven? :stuck_out_tongue: [/B]

gewoon dat andere…
of toch maar ook trence :stuck_out_tongue: