Hoe ziet jullie desktop er uit?

vbimport

Ik was net op Tweakers.net en zag een soortgelijke thread. Vond het leuk om die gasten hun desktop te zien & nou ben ik benieuwd hoe die van de freakers er uit zien!

Hier = de mijne (nu tenminste, dat verandert met de week ongeveer… :)).

(Deze pic is 1024x768, klik erop om het origineel te zien van 1200x1600.)

Daar gaan de modemmers niet blij mee zijn zo’n thread :stuck_out_tongue:

:slight_smile: Shit… niet aan gedacht… Zijn er veel modemmers onder de freakers dan?

Ach nix aan te doen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
[B]:slight_smile: Shit… niet aan gedacht… Zijn er veel modemmers onder de freakers dan?

Ach nix aan te doen :stuck_out_tongue: [/B]

heheh mij boeit het nie…maar der zijn vast veel modemmers…
naja fuck em! :wink:

[list=1]
[li]ik ben een modemmer :frowning:
[/li][li]dit is zeker een erge tweakers topic
[/li][/list=1]

Ik heb zo geen webspace tot mijn beschikking dus ik kan niet mee doen :frowning:

die van mij is groen…

ow ja, ook nog met een paar icoontjes erop :slight_smile:

Die van mij staat hier:
http://www.volkswagen.nl/extra/wallpapers/golf1-1024x768.jpg

Met respect voor onze modemers zal ik em niet includen.
Helaas niet in mijn gekozen kleur op de voorgrond (Reflexzilver metallic) en ik moet er nog even op wachten helaas…

Originally posted by Da_Taxman
Die van mij staat hier:
http://www.volkswagen.nl/extra/wallpapers/golf1-1024x768.jpg

Niet echt mijn style…

Ik haal mijn wallpapers van http://www.desktopgirls.com/

Zitten af en toe hele mooie tussen, op mijn werk heb ik een Gafe Mercedes op de achtergrond, (ik werk bij een auto/transport bedrijf :))

een grote rommelhoop van icoontjes, net zoals de rest van mijn kamer. :cool:

Voor mijn desktop zie :

een keer herladen omdat angelfire niet van redirecten houdt.

ik heb 3 dagen geleden mn windows vers geinstaleerd, dus mn desktop is nog maagdelijk blauw met 3 icoontjes erop.

Mijn desktop heeft altijd het picje dat ik perongeluk als “als achtergrond gebruiken” heb geklikt (ipv “figuur opslaan als”)…

Momenteel heb ik (geloof ik) het woordje download enkele honderden keren op mijn desktop…

Wat ook leuk is: die dansende hamster (van www.hamsterdance.com) in tile mode als webpage op je desktop… honderenden dansende hamsters (heb ik ook lang gehad… je wordt er egg scheel van :slight_smile: )…

Aangezien ik een desktop van niks heb ( ik steek daar geen tijd in ) zal ik hem hier maar niet laten zien.

Maarr ALS ik er tijd in stopte stond er gegarandeerd een mooie foto van een goed viswater op.
MET de foto van mijn vriendin die staat te vissen zoals er zijn hier die ze kennen.

maar helaas dus …

hier dit is mijn wallpaper en ze komt hier vandaan

lekker zacht blauw met teveel icontjes.
en als er iets specials is (in mijn idee) dan wil er nog wel eens een plaatje geplaatst worden, vrouwen op me desktop doe ik eigenlijk niet echt, kijk wel graag :stuck_out_tongue: :slight_smile:

Groet

The Observer

Hier mijn desktop …

Misschien wel een prijs voor de saaiste ???
Saaier dan DEZE kan bijna niet !

deze heb ik

DEZE is toch wel errug leuk, een fatsoenlijke foto van mijn vriendin heb ik niet :), alleen 1tje, waar we met zijn tweeën opstaan, maar die zet ik niet op de achtergrond :o

Originally posted by crackfire
[B]

Hier mijn desktop … [/B]

hoe heb je het voor elkaar gekregen om de taakbalk een kleurtje te geven