Hoe zet je KPN Voicemail definitief uit?

vbimport

Topic zegt het eigenlijk al, hoe zet je KPN Voicemail definitief uit als je je er eenmaal voor aangemeld hebt?

Ik kan wel de volgende info vinden bij KPN

Uitzetten:
Wilt u voor een korte of langere periode geen gebruik maken van VoiceMail:

[ul]
[li]neem de hoorn op
[/li]> [li]toets: #61#
[/li]> [/ul]
Iemand die belt wordt na 4 Ã 5 belsignalen doorverbonden met uw VoiceMail waarna een bericht kan worden ingesproken.

Maar nergens kan ik informatie vinden om het definitief op te zeggen…en mijn moeder heeft nu een antwoordapparaat en wil dus af van die irritante (geldkostende) voicemail van KPN…

Ik neem aan dat hier vast wel iemand is die dit ook heeft gehad en mij kan vertellen hoe ik het definitief kan opzeggen…

Bij voorbaat dank.

Ik weet hoe…

Je kan een meldtekst inspreken, zoals je zult weten.

Zo vanne dit is de voicemail van <naam> etc

Doe nu net alsof je die meldtekst wilt veranderen en druk op die optie om dat te kunnen doen.

Spreek als je die meldtekst wilt veranderen niks in, en druk meteen op #, dus gelijk he, niet wachten.

Dus dan zegt ie, spreek uw meldtekst, druk dan METEEN op #
of de toest die je moet typen als je zogenaamd klaar ben met inspreken. Ik dacht dat het # was

Dan is het alsof je geen meldtekst hebt.

En dus is de voicemail uitgezet !

Ik had dat ook, hoe doe ik die verdomde voicemail uitzetten?
Nu ze geld vragene ervoor.

Nou ja zo dus… (zie boven)

Dank je, zal het uitprinten en mijn moeder eens laten proberen.
Ik koppel nog wel even terug als het gelukt is (of niet)

Je voicemaile kun je rustig gebruiken :slight_smile:
Zolang je het maar niet gaat afluisteren, want dan gaat 't " jullie " geld kosten.

Maar als die uitgeschakeld is !! is toch ook uit… toch ?

xiop.nl is ook al geen optie meer, want daar moet je nu ook al voor gaan betalen. Was wel leuk… ingesproken berichten of faxen ed. werden / worden naar je email aders doorgestuurd

[optie] een gewoon antwoord apparaat, da’s toch weer een uitkomst [/optie]

mrDJ
PSX-HOME

Originally posted by mrDJ
[B]Je voicemaile kun je rustig gebruiken :slight_smile:
Zolang je het maar niet gaat afluisteren, want dan gaat 't " jullie " geld kosten.

Maar als die uitgeschakeld is !! is toch ook uit… toch ?
[/B]

Probleem alleen is…Voicemail pakt de telefoon op na 4 of 5 keer overgaan…of je nu wilt of niet…
Met antwoordapparaat heb je dit probleem niet, deze kun je vaak nauwkeuriger instellen, je kunt meeluisteren als iemand het inspreekt (en desgewenst alsnog de telefoon oppakken), berichten blijven langer bewaard als je dat zou willen en je kunt het kosteloos afluisteren.

Voicemail was leuk zolang het gratis was, maar zelfs toen bleef mijn moeder bij het antwoordapparaat.

[update]
Het uitschakelen lijkt gewerkt te hebben.
Na de telefoon een keer of 10 over te hebben laten gaan heeft de Voicemail niet opgenomen…nu maar hopen dat het niet een tijdelijke uitschakeling was…

Bedankt, ook namens mijn moeder :wink:
[/update]

Ik heb hier de verkorte handleiding van KPN:

Aanmelden: bel uw gratis voicemail: 0842-333

Aanzetten 610842333#

Uitzetten #61#

Dat laatste werkt, want bij mij wordt de telefoon niet meer overgenomen door voicemail, maar door mijn eigen antwoordapp.

DaTaxman:

Die uitschakeling is niet tijdelijk maar definitief, ik heb het zelf ook uitgezet met de eigen uitgevonden methode die ik je zei te gebruiken.

Niks voicemail al weken en weken niet meer, meteen gedaan nadat bekend werd dat kpn geld ging vragen, dezelfde dag, dus dat is al best een hele tijd terug.

Antwoord app neemt de tel aan, niks geen voicemail opnemen meer, geen enkel probleem ermee.

En het is ook zo logisch, geen meldtekst is geen aanname meer van gesprekken, zo redeneerde ikzelf toen ik die methode uit zat te denken.

Dus even proberen, en ja hoor, hij was meteen uit.

Perfect zo…!

Je kpn voice mail kan je kostenloos door laten mailen hoor
zoek maar eens goed op www.kpn.com. zoek maar eens op ‘VoiceMail in email’ je moet je wel ff registreren. Wel krijg je dan het probleem dat je voice mail box aardig vol raakt. nog niet gemerkt dat dat ding een max had.

als iedereen dat nou eens deed.
op die manier snijden ze zich zelf in de vingers.